MS Windows
briani 27239
Installere printerserver og printer i xp
Fra : Kurt G

Dato : 01-08-08 08:33

Jeg har fået en ny bærbar og har installeret trådløst netværk.
På netværket er der i forvejen anbragt en Linksys Printserver PSUS4, som
virker Ok på den gamle PC.
Derefter har jeg installeret printerserveren på den nye og vil gerne
derefter installere printeren, som betjenes af printerserveren.

Jeg vælger 'Tilføj printer', 'En netværksprinter eller en printer, der er
tilsluttet en anden computer', trykker Næste og vælger 'Søg efter en
printer'.
Når jeg nu trykker på Næste, vises hvad der er tilsluttet netværket, men der
er ingen pintere eller printerservere.

Hvad gør jeg galt?

Mvh Kurt

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 02-08-08 13:07

Kurt G skrev:
> [...]
> printer'.
> Når jeg nu trykker på Næste, vises hvad der er tilsluttet netværket, men der

Det er ikke nemt at sige (hvorfor ingen har gjort det endnu, men hvad
med at følge vejledningen for printer / printserver. Det er muligt du
har gjort det, men det kan man ikke se af dit indlæg.

--
Niels