Er der nogen her i gruppen der bruger Binb~
Fra : -= JF =-

Dato : 03-08-08 16:06

Er der nogen her i gruppen der bruger Binbot til binære nyhedsgrupper?

--
Mvh. John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-08-08 18:33

-= JF =- <null@null.null> writes:

> Er der nogen her i gruppen der bruger Binbot til binære nyhedsgrupper?

Hvad OS kører du?

Hvis Windows har jeg endnu ikke set noget bedre end Newsleecher.

Hvis Linux bruger jeg selv pt. LottaNZB (www.lottanzb.org). Det skal
dog siges om den at den bruges NZB filer og som sådan ikke har noget
interface til "manuelt" at udplukke filer.

Jeg synes dog Binbot ser interessant nok ud til jeg vil prøve den på
min Ubuntu Linux :)

Fra : -= JF =-

Dato : 03-08-08 22:29

Thomas Jespersen skrev:

> Hvis Windows har jeg endnu ikke set noget bedre end Newsleecher.
Den prøvede jeg på et tidspunkt, men jeg blev aldrig rigtigt gode venner
med programmet.

> Jeg synes dog Binbot ser interessant nok ud til jeg vil prøve den på
> min Ubuntu Linux :)
Jeg har selv kørt med Binbot i en lille måneds tid, og synes at det er
så godt at jeg netop har registreret programmet.

Grunden til at jeg efterlyste andre brugere her, var fordi jeg havde et
problem jeg ikke kunne finde svar på da Binbots forum var nede...
Forumet kører igen, og jeg har fået svar på mit spørgsmål.

--
Mvh. John