Mobil med bedste sender ?
Fra : Svenskeren

Dato : 22-07-08 12:20

Jeg leder efter en quad bånd mobil der er virker bedst på områder med
dårlige modtageforhold.

Jeg har haft en mobil man kunne montere ekstra antennekabel på, men findes
det endnu

Eller er der et sted jeg kan se hvilken mobil der har den bedste dækning på
samme sendemast.

Det jeg er ude efter er den mobil man bedst kan ringe fra i dårligt dækkede
områder på samme leverandør !

Mvh Svenskeren

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-07-08 17:01

Svenskeren wrote:
> Jeg leder efter en quad bånd mobil der er virker bedst på områder med
> dårlige modtageforhold.
>
> Jeg har haft en mobil man kunne montere ekstra antennekabel på, men findes
> det endnu

Ja, det gør det. Jeg har ivertfald et udtag til et sådant kabel
på min Palm Treo 750. Min påstand er at det samme udtag har Palm
Treo 680 også, men jeg er mere i tvivl om Palm Centro eller
Palm 500v.

Iøvrigt synes jeg det er en glimrende telefon, som holder godt.
Jeg har tabt den, blevet gennemblødt i regnvejr, osv. Den virker
stadig.

680 og centro kan køre Edge og kører Palm OS.
750 er 3G og kører windows mobile.

JonB