Opdatere software i SE W910i
Fra : JSH [9800]

Dato : 19-07-08 00:37

Hej
Jeg har en SE W910i som jeg ikke kunne få til at gå på nettet, hvorfor jeg
ville opdatere softwaren, som bliver anbefalet af SE.

Jeg gjorde det via SE Update Service, men opdateringen fejlede - gik i stå
ved 40 - 68 %.

Nu kan jeg ikke starte mobiltelefonen.

Hvad gør jeg forkert og er mobiltelefonen nu kun til at smide væk?

Der er stadig garanti hos 3.

mvh.

Fra : Anders

Dato : 19-07-08 04:42

Du kan jo starte med at kontakte 3, og forhøre dig der !

Fra : JSH [9800]

Dato : 19-07-08 07:44

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i meddelelsen
> Du kan jo starte med at kontakte 3, og forhøre dig der !

Jo, men mange gange får man hurtigere og mere brugbart svar her.

Jeg kontakter selvfølgelig 3 i dag.

Fra : Anders

Dato : 19-07-08 07:50

Ikke nødvendigvis !

Fra : J.E.

Dato : 19-07-08 20:46

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i en meddelelse
> Ikke nødvendigvis !

??

Fra : Anders

Dato : 20-07-08 06:41

??

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 19-07-08 12:25

> [...]
> ved 40 - 68 %.
>
> Nu kan jeg ikke starte mobiltelefonen.
>
> Hvad gør jeg forkert og er mobiltelefonen nu kun til at smide væk?

ellers så prøv http://www.telecare.dk/dansk/ de har 1 times service og
starter måske din tlf igen for en 100.- las

/Jesper

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-07-08 10:28

Så, nu er den sendt til 3

Fra : JSH [9800]

Dato : 24-07-08 17:55

Nu er den hjemme igen og 3 har skiftet "noget mekanisk" og opdateret
software.

Hurtig og god service!