Nulstille (Reset) blækindikator efter påfy~
Fra : Frede Sloth

Dato : 21-07-01 16:30

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har lige påfyldt blæk på min HP Photosmart 1000 printer, men
printersoftvaren advarer stadig om lav blækstand.
Kan man resette denne indikator på en eller anden måde, og i så fald hvordan
?

Hilsen Frede Sloth

Fra : THF

Dato : 21-07-01 19:52

> [...]
>printersoftvaren advarer stadig om lav blækstand.
>Kan man resette denne indikator på en eller anden måde, og i så fald hvordan

Check disse sider, mogle af dem visser hvordan man snyder printerens
check af refill osv.

http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=208&langno=45
http://www.ink-house.dk/
http://www.hoergren.dk/