Bil montering af SE med stik i siden
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 17-07-08 19:00

Hej!

Jeg en nyere SE telefon som har sit stik på siden af telefonen. Det er
sikkert ganske fint, men det gør det lidt sværere at finde bil
monteringskit til den.
Jeg har støvet dette op:
http://www.proshop.dk/showProduct.aspx?prodid=152095
Som består af 3 dele, men jeg vil sådan set gerne have den fast monteret
lidt pænere end med sådan en lang arm.
Kender i til andre muligheder?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Stig Christensen

Dato : 18-07-08 06:34

"Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> wrote in message
> [...]
> http://www.proshop.dk/showProduct.aspx?prodid=152095
> Som består af 3 dele, men jeg vil sådan set gerne have den fast monteret

Prøv at kikke på www.brodit.se de har en masse 'nulhuls' beslag
som sikkert kan bruges til din bil istedet for den lange pind...
Du skal måske selv bore et hul eller 2 i selve beslaget, men det
er vel til at overkomme..