Optagelse af samtaler
Fra : michael

Dato : 16-07-08 16:04

Er der nogen der kender til at program, så jeg kan optage
telefonsamtaler jeg foretager fra min Nokia 6233 telefon?

Enten et program jeg lægger på telefonen og som optager der, eller et
program, som forbindes til min pc via bluetooth/kabel og så optager der.

Jeg skal bruge det til nogle interviews jeg skal foretage via telefonen,
så det duer ikke der kommer et lille bip hvert 5. sekund som når man
bruger telefonens optagefunktion.

/michael

Fra : Ralph Køster

Dato : 16-07-08 17:13

Kan den integrerede optager ikke det?

Ved ikke om den kan optage hvad du hører, men den kan helt sikkert optage
hvad du siger. Men prøv det.

Ralph.

Fra : TGJ

Dato : 21-07-08 21:41

Kan du ikke det via abb udbyderen?

Det har jeg tidligere brugt ved cbb.dk ?

Thomas