3 eller 6 celles batteri i Medion Akoya mi~
Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 03-08-08 11:38

Ser at Aldi sælger subjekt (som skulle være en rebranded MSI U100) fra på
onsdag. Men jeg kan ikke se om den er med 3 eller 6 celler? Det eneste jeg
kan se er at den vejer 1,2 kg, hvilket skulle indikere at det skulle være
med 6 celler, da 3 celles U100 vejer 1,0 (jvf. MSI).

Er der nogen der ligger inde med oplysninger?

Bjarne

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-08-08 11:42

Bjarne Wichmann Petersen skrev bl.a. følgende:

> [...]
> MSI).
>
> Er der nogen der ligger inde med oplysninger?

Ja, deres hotline gør sikkert

Claus

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-08-08 12:09

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Er der nogen der ligger inde med oplysninger?

Bærbar eller lommepc eller noget i den retning. Her i gruppen bruger vi
fast lysnetdrift til alt vort udstyr

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-08-08 14:35

> [...]

> eneste jeg kan se er at den vejer 1,2 kg, hvilket skulle indikere at det
> skulle være med 6 celler, da 3 celles U100 vejer 1,0 (jvf. MSI).

Her står 1.2 kg og 3 celler...
<http://thesubnotebookblog.blogspot.com/2008/07/medion-akoya-mini-
e1210.html>

--
Jesper Lund

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 04-08-08 20:13

Jesper Lund wrote:

> Her står 1.2 kg og 3 celler...
> <http://thesubnotebookblog.blogspot.com/2008/07/medion-akoya-mini-
> e1210.html>

Det er også svaret jeg får fra Medion... undre mig så bare over vægten, da
en 3-celles MSI U100 står til at veje 1,0 kg?

Bjarne