Forlængerled til UTP
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-07-01 16:15

Hvor køber man et forlængerled til UTP-kabler (netværk), og hvad står
sådan en karl i?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 21-07-01 16:29

Jeg købte en pose med ti stk. hos Zitech... Kostede 95,- kroner.

Skal jeg sende en af dem til dig ?

Hilsner