Muskelkrampe ?
Fra : V.H.

Dato : 19-07-08 10:50

Er der nogen der ved hvad disse krampe i benene kommer af, har prøvet at se
i Netdoktor, men der står ikke noget.

De som har prøvet ved det kan være meget smertefuld, og som regel klares det
ved at stå op.

Beskrivelser af emnet modtages gerne.

Mvh VH

Fra : Ulvir

Dato : 19-07-08 10:55

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> se i Netdoktor, men der står ikke noget.
>
> De som har prøvet ved det kan være meget smertefuld, og som regel klares

http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=957

Mvh- Ulvir.

Fra : S

Dato : 19-07-08 16:57

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se i Netdoktor, men der står ikke noget.
>
> De som har prøvet ved det kan være meget smertefuld, og som regel klares

Det er nemmere at rådgive om, hvis du skriver lidt mere om dine problemer,
men måske kunne det være Restless Legs Syndrome:

http://www.laeger.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2007/UFL_EKCMA_2007_38/UFL_EKCMA_2007_38_50385

http://restlesslegs.dk/

Mvh S

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-07-08 21:04

> Er der nogen der ved hvad disse krampe i benene kommer af, har prøvet at
> se i Netdoktor, men der står ikke noget.

Mine kommer primært, når jeg har gået meget. Kulde er også en faktor, jeg
ikke helt kan gennemskue, men som er medvirkende årsag. For lidt motion
også - altså en stillesiddende dag.

Strækøvelser (når man ikke er i krampe) virker forebyggende hos mig, men
efter nogle uger glemmer jeg det igen, og så går det galt igen.

Mvh Maria

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-07-08 12:48

> [...]
> i Netdoktor, men der står ikke noget.
>
> De som har prøvet ved det kan være meget smertefuld, og som regel klares

Kan det tænkes, at du drikker for lidt ???

Prøv at drikke lidt sukkervand, med en anelse salt i, næste gang.

M.V.H....Benny..