DLSK 2008 igen igen
Fra : LejfM

Dato : 18-07-08 09:01

Hej Alle..
I går aftes skulle jeg hjælpe en sejler kammerat med at installere DLSK 2008
på hans Vista maskine.
Det lykkedes ikke... jeg får samme fejl som Jens Bruun, der lige som jeg
sikkeret er godt iriteret over den elendige instalations procedure...
Er der nogen der har fået dert til at lykkes ? er der nogen der har fået
installeret DLSK 2008 på en Vista Home Basic maskine ?
Jeg har hørt at i de første udgaver var der problemer med Vista
instaltionen, men at de efter følgende er rettet, kan det være en tidlig
udgave min kammerat har fået tilsendt ?
Please help... han skulle da gerne kunne bruge DLSK 2008 her i denne sommer.

LejfM