Toiletspand
Fra : Karsten Thygesen

Dato : 16-07-08 09:43

Hej

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan købe en toiletspand? Jeg
søger sådan en zink fidus tl at have stående på agterdækket på en
kutter, så det er ganske simpelt, men jeg kan bare ikke finde den
nogen steder.

Vores sidste ligger ca. 4 mil øst for Hals

Nogen ideer? Helst tæt på Aalborg...

Mvh
karsten

Fra : Ole Pagh

Dato : 16-07-08 16:48

Karsten Thygesen skrev:
> [...]
> kutter, så det er ganske simpelt, men jeg kan bare ikke finde den
> nogen steder.
>
> Vores sidste ligger ca. 4 mil øst for Hals

Ja, der ligger én ca. 4 SM øst for Hals. Det er da tæt på Aalborg.

- Undskyld, men kunne bare ikke lade være...

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)