Cetrek autopilot 701
Fra : Torben Henriksen

Dato : 12-07-08 15:45

Hej

Er der nogen der har en manual på Cetrek autopilot 701
og som vil lave en kopi til mig.
Autopiloten sidder i min Princess 37 så måske en Princess ejer
har en sådan. Mit problem er, at den periodevis slår til, det er
jo ikke så heldigt ved en havnemanøvre -:(
Har prøvet at google, men ikke fundet noget der kan bruges.

Mvh.
Torben H.
Princess 37
Langø

Fra : Steffen Skov

Dato : 12-07-08 16:13

Hej Torben
Ind til du finder en manual, kan du så ikke tage strømmen fra den, når du
ikke skal bruge den.? Jeg kan desværre ikke hjælpe med en manual.
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 12-07-08 21:18

Hej Steffen

Ja det bliver jeg nok nødt til, ind til jeg finder årsagen,
eller kan finde en manual. Det er bare noget rod ikke
at finde fejlen.

Mvh
Torben H.
Princess 37
Langø

Fra : Steffen Skov

Dato : 13-07-08 08:44

Hej Torben
Her et link til noget måske brugbart:

http://www.jmarcussen.dk/maritim/hs/brochures.html

Hilsen Steffen

Fra : Torben Henriksen

Dato : 13-07-08 22:40

Hej Steffen

Tak. Jeg kender siden, desværre er der ikke noget at hente,
men er du historisk intreseret er det en ren guldgrube af
historisk art. Forsiden navn er: Maritim og Historisk Information
Link http://www.jmarcussen.dk/index.html
Den er simpel hen et must.