..og endnu een...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-08-08 18:10

http://ekstrabladet.dk/112/article1039797.ece

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Mureren

Dato : 01-08-08 20:00

> http://ekstrabladet.dk/112/article1039797.ece

Tjahh...det er ubetinget tragisk!

Når det så er sagt, så kan det jo umuligt passe, for ALLE motorcyklister
kører jo for stærkt!

Mvh.
Mureren

Fra : Anders Majland

Dato : 02-08-08 07:51

> Tjahh...det er ubetinget tragisk!

Suk ja,

> Når det så er sagt, så kan det jo umuligt passe, for ALLE motorcyklister
> kører jo for stærkt!

Ja det må jo have været en f******s hurtig lastbil .....

Det lyder uvægerligt som manglende orientering fra motorcyklisten inden
vognbaneskiftet (medmindre det var en defekt)

Og det 3 tragiske uheld på motorvej ... Eneste "lyspunkt". Årets
motorvejsulykker ser ikke ud til at skyldes de andre trafikanter ... Der
bliver det jo ikke mindre ulykkeligt/tragisk af for de efterladte.

Fra : Schlæger

Dato : 02-08-08 08:47

Anders Majland wrote:

> Det lyder uvægerligt som manglende orientering fra motorcyklisten inden
> vognbaneskiftet (medmindre det var en defekt)

For et stykke tid siden skrev en herinde om, at der netop på den strækning
var nogle virkelig ubehagelige kanter fra "lappearbejde" af kørespor fra
lastbilerne.

Med dette i baghovedet har jeg her til morgen været en tur ude at
prøvekøre strækningen, hvor det gik galt i går (sydgående spor på E45
mellem Horsens syd og Hedensted, så vidt jeg har kunnet læse).

Jeg kunne konstatere, at de omtalte kanter er blevet udjævnet i
mellemtiden, så dermed kan de i hvert fald udelukkes som (medvirkende)
årsag til gårsdagens ulykke.

...... blot til orientering for østjyder og andet godtfolk.

Mch Schlæger