Hengemte/brugte fireblades hos forhandler
Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-08-08 13:48

Hello folks

Så har jeg fået solgt en lejlighed og har clearet et mc nykøb med
moderskibet. Planen er at sælge min CBR600 F4 og købe en CBR1000 RR. Jeg
hælder mest til at lave transaktionen hos en forhandler, altså sælge og
købe på en gang, nok pga magelighed

Så mit spørgsmål er om i har set en fireblade, fra 2005 og opefter, stå
hos en forhandler (helst på sjælland), som bare står og venter på jeg
snupper den? Eller i måske kender nogen der, af den ene eller anden
grund, skal af med en blade og bruge en F4 - man ved aldrig.

Overvejer også en ny gsx-r750, men bladen er en gammel drøm, så det
bliver nok den.

Hvis det er helt umuligt at finde en blade hos en forhandler, må jeg se
på mulighederne for privat handel.

Fra : Allan Poulsen

Dato : 01-08-08 13:55

> Så mit spørgsmål er om i har set en fireblade, fra 2005 og opefter, stå
> hos en forhandler (helst på sjælland), som bare står og venter på jeg
> snupper den?

http://mc-huset.dk/site/index.php?option=com_hotproperty&task=view&id=1278&Itemid=159

Kender ikke maskinen....

mvh
Allan
http://www.mcinternet.dk

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-08-08 15:14

Allan Poulsen wrote:

> http://mc-huset.dk/site/index.php?option=com_hotproperty&task=view&id=1278&Itemid=159

Tak skal du have Fandt også lidt flere emner på dit udmærkede site

Fra : TWL

Dato : 01-08-08 16:20

Mikkel Hansen wrote:
> [...]
> snupper den? Eller i måske kender nogen der, af den ene eller anden
> grund, skal af med en blade og bruge en F4 - man ved aldrig.

Det her er godt nok i Jylland, men de har en 2007 model

http://www.mcmaster.dk/side5892.html

Mvh Thomas

Fra : StreetFighter

Dato : 02-08-08 10:46

On Fri, 01 Aug 2008 14:47:36 +0200, Mikkel Hansen wrote:

> Jeg
> hælder mest til at lave transaktionen hos en forhandler, altså sælge og
> købe på en gang, nok pga magelighed

Vordingborg MC har en Fireblade 04 til 170k stående. Jeg så den bare, og
aner intet om den.