Service på en Honda ST1100
Fra : Kim Bonnesen

Dato : 31-07-08 23:02

Hej NG
Er der nogen der kan give en god anbefaling til et godt Honda værksted , der
holder hvad de lover?
Vi taler om hovedstaden og omegn (50Km)

Har lige fået en cirka pris på et 72000 Km eftersyn hos Honda i Malmø =
5300,- Sv kr (Lyder vel fornuftigt i mine ører (Det er første gang min MC
skal til service efter jeg købte den)

Alle guldkorn er velkommen , f.eks oplysninger om ulemper ved at få det
ordnet i Sverige, specielle forhold før og efter service hos Værkssted.

Og meget gerne en der har monteret en Pacekeeper på en ST1100 af den ældre
type.

Kim

Fra : Siavash T.

Dato : 01-08-08 01:54

Hej Kim

I Slangerup finder du MC-Gården som jeg synes, at er til at stole på.
Prøv at tage kontakt til ham og vurdere det selv:

MC Gården
Jernbanevej 2
3550 Slangerup - Tlf. 47 38 05 73

mvh
Siavash T.

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-08-08 16:32

Kim Bonnesen wrote:
> Hej NG
> Er der nogen der kan give en god anbefaling til et godt Honda værksted , der
> holder hvad de lover?
> Vi taler om hovedstaden og omegn (50Km)

Agusta Motor - Frederiksborgvej 222. Det er ikke sikkert at Claus
overholder tidsfrister, men han er 100% ærlig og en oplevelse.

--
vh
Torben