Jeg stak af fra politiet, hjælp !
Fra : Sorry

Dato : 31-07-08 21:05

Hej gruppe

Jeg var så dum idag, at køre råddent og pludselig var der en MC-betjent på
min side som var rigtig vred at se på og som forsøgte at spære min vej. Jeg
burde have stoppet, men det gjorde jeg bare ikke. Jeg var lige i ræserhumør
og havde kørt vildt ræs i timerne forinden, så jeg stak af fra ham. Der var
meget tæt trafik og det var inde i byen. Jeg kørte på cykelstierne,
midterrabatterne, og slalomkørsel. Jeg fik vristet ham af mig inden der kom
forstærkning fra hans kolleger.
En masse gutter stod og heppede og var helt oppe at køre over min
køreteknik og den fede kværn

Men jeg fortryder det virkeligt. Dels fordi det er hjernedødt at gøre sådan
og dels fordi det kaster dårligt lys på MC-ister.

Nogen der ved hvad der vil ske. Jeg har jo overtrådt en masse
færdselsregler ?
Vil de storme min bolig med kampklædte betjente?
eller rettere MC ejerens adresse, for jeg havde lånt en tur på min vens MC.
Hvad sker med min ven nu. Jeg har ikke fortalt det, for han er ikke hjemme
endnu. Hjælp !

Hvad kan vi forvente fra politiet nu?

Det havde været et hit på youtube hvis det var optaget

Sorry hr betjent, jeg gør det ikke mere.

Fra : Carsten

Dato : 31-07-08 21:09

"Sorry" <sorry@police.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget tæt trafik og det var inde i byen. Jeg kørte på cykelstierne,
> midterrabatterne, og slalomkørsel. Jeg fik vristet ham af mig inden der

do not feed the trolls !

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 21:20

On Thu, 31 Jul 2008 22:04:32 +0200, Sorry wrote:

> Hej gruppe

Jes ??!

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-08 21:29

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Jes ??!

Nej!

De betjente, der har stoppet mig, har nu været så hyggelige (selvom
snakketøjet ikke reddede mig fra et klip sidst .

Måske det forresten var tid til at finde vores gamle ven frem igen

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-08 21:37

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> [...]
> snakketøjet ikke reddede mig fra et klip sidst .
>
> Måske det forresten var tid til at finde vores gamle ven frem igen

....og først nu fattede jeg at det var trolden du fiskede efter
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Armand

Dato : 31-07-08 22:02

Jes Vestervang skrev:

> ...og først nu fattede jeg at det var trolden du fiskede efter

Ramt af motorcyklisternes fælles sygdom: Kronisk dårlig samvittighed?

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-08 22:10

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Ramt af motorcyklisternes fælles sygdom: Kronisk dårlig samvittighed?

Det må jeg vist indrømme
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Armand

Dato : 31-07-08 22:00

Sorry skrev:
> [...]
>
> Hvad kan vi forvente fra politiet nu?
>
> Det havde været et hit på youtube hvis det var optaget
>
> Sorry hr betjent, jeg gør det ikke mere.

Agurketid for Troll's :-/

--
Armand.

Fra : Sorry

Dato : 31-07-08 22:29

On Thu, 31 Jul 2008 22:04:32 +0200, Sorry wrote:

Arg, er I alle paranoide og tror det er en fakehistorie eller trolling
fiskeri.

Ja jeg har anonymiseret min post så Jes ikke kan trace mig og politiet
heller ikke. Men begivenheden og mit ønske om nogle seriøse svar er altså
helt reel

Men det jo rart at vide at Jes allerede har opgivet at trace headers og IP
og må finde troll'en frem.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 22:39

On Thu, 31 Jul 2008 23:28:39 +0200, Sorry wrote:

> On Thu, 31 Jul 2008 22:04:32 +0200, Sorry wrote:
>
> Arg, er I alle paranoide og tror det er en fakehistorie eller trolling
> fiskeri.

Hold nu op Morten ;-D

Fra : m0rt3n

Dato : 01-08-08 07:58

meddelelse news:1ibus4w6olwbg$.18kx5ql7ddn44$.dlg@40tude.net...
> Hold nu op Morten ;-D

hov hov! Jeg troller skam altid i eget navn!

Og til Sorry; ta' dig sammen! Tror du Ghostrider har dårlig samvittighed,
når han kommer hjem efter at have sat Stockholms politikorps til vægs? Du
skal bare op på hesten igen. Dine kvaler skyldes sikkert kun, at det var
første gang, så du bliver lidt usikker på om, du gjorde det rigtige. Næste
gang du instinktivt vrider øret, når du ser et potentielt bødeforlæg i
sidespejlet, vil du nok have nemmere ved det. Ellers skal du holde ind til
siden og tage imod bøden. Hvis du sælger maskinen, er der sikkert råd til at
finansiere både bøden og en 45 scooter.

-m0rt3n zrx1100

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-08 22:50

Sorry <sorry@police.invalid> writes:

> On Thu, 31 Jul 2008 22:04:32 +0200, Sorry wrote:
>
> Arg, er I alle paranoide og tror det er en fakehistorie eller trolling
> fiskeri.

Ja, du afslører jo selv at det også er dig, der har trollet herinde
tidigere.

> [...]
> helt reel
>
> Men det jo rart at vide at Jes allerede har opgivet at trace headers og IP

Jep, og nu skal jeg til at fedte med mit killfilter igen.

EOD herfra (og må tråden lide en stille død).
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : J.E.

Dato : 01-08-08 19:40

"Sorry" <sorry@police.invalid> skrev i en meddelelse news:g6tale$mnd$1@aioe.org...
> Ja jeg har anonymiseret min post så Jes ikke kan trace mig og politiet
> heller ikke.

Hvor mange bruger denne : news.bunk.cc

men jeg kan nu ikke tro det er "dig"

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-08-08 21:33

> [...]
> helt reel
>
> Men det jo rart at vide at Jes allerede har opgivet at trace headers og IP

Tjah spørgsmålet er jo om betjenten fik skrevet din nummerplade op. Tror
ikke sådan en motorcykel har videoovervågning?

Du har da ret i at det var dumt gjort, andre mennesker kunne have være
kommet til skade.

Jeg tror dog ikke du hører mere fra dem.. Du har jo netop kørt fra
betjenten. Nåede han ikke at se din nummerplade, ja hvordan skal han så
kunne finde dig?

En af mine venner mødte engang en politibil i modsat retning. Han lå med god
fart på landevejen, og da han kunne se dem sætte blink på og vende bilen
satte han cyklen et gear ned, gav fuld gas og røg over 200km/t. Kort tid
efter endte han i et byområde, og han skyndte sig at komme ind og gemme sig
et sted for lige at køle ned, ligesom i de der Need For Speed computerspil
hvor der også er politi med.. Så man kan da godt lære lidt at
computerspil....

Da hans maskine var en ret speciel farve, som der ikke var andre der kørte
rundt på i den by, så begyndte de at chikanere ham konstant. Stoppede ham
for at kigge kørekort hver gang de så ham, og lå og fulgte efter ham, i håb
om at han kom til at lave fejl. På et tidspunkt nåede han 3 eller 4 runder
rundt om et slags helle-anlæg (ca. 100 meter rundt) hvor politibilen også
fulgte med.. Til sidst satte betjentene blink og horn i gang, og den ene af
betjentene var helt oppe at køre da min ven holdte ind, og fik hjelmen af..
Men han fik ingen bøde, for han havde jo intet gjort.

Nåede de at se din plade...?.. Du kan jo altid melde dig selv, det kan være
at straffen bliver mildere? :D

Mvh Anders

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-08-08 21:46

"Anders Houmark" <no@email.available.dk>
> Jeg tror dog ikke du hører mere fra dem.. Du har jo netop kørt fra
> betjenten. Nåede han ikke at se din nummerplade, ja hvordan skal han så
> kunne finde dig?

Hvis han har kørt og set diverse opvisninger med kørsel på cykelstier mv.
har han n o k også set pladen.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sorry

Dato : 02-08-08 01:51

On Fri, 1 Aug 2008 22:45:57 +0200, Preben Riis Sørensen wrote:

> Hvis han har kørt og set diverse opvisninger med kørsel på cykelstier mv.
> har han n o k også set pladen.

Ja det er hævet over enhver tvivl. Det var i byen og i myldertiden. Der er
flere hundre biler, cyklister og fodgængere som så på. En masse knægte
jublede og hujede og gav tommeltot. Det hele var i bedste ghostrider stil

Fra : Sorry

Dato : 02-08-08 01:48

On Fri, 1 Aug 2008 22:32:57 +0200, Anders Houmark wrote:

> Tjah spørgsmålet er jo om betjenten fik skrevet din nummerplade op. Tror
> ikke sådan en motorcykel har videoovervågning?

Han har nummerpladenummeret, det er helt sikkert. Han kom bagfra og op på
siden af mig og ind foran. Jeg kørte så op på fortovet og kom fri. Han
jagtede mig i flere minutter før jeg slap væk.

Sådan noget har jeg ikke gjort siden jeg var 14år og kørte tunede
knallerter. Men det lå på rygraden fra dengang )

> Du har da ret i at det var dumt gjort, andre mennesker kunne have være
> kommet til skade.

Ja det var komplet og aldeleses tåbeligt, men panikken var en
refleksreaktion. Jeg har kørt fra politiet, måske 20 gange, da jeg var
dreng og det gav et dejligt gys

> Jeg tror dog ikke du hører mere fra dem.. Du har jo netop kørt fra
> betjenten. Nåede han ikke at se din nummerplade, ja hvordan skal han så
> kunne finde dig?

MIG kan han ikke finde, men jeg er bekymret for min ven som jeg lånte MC-en
af. Han ligger syg og ved fortsat intet. æv
Hvad vil ske hvis han nægter at give mig navn?
Får han klip i kortet eller taget det hele?

> [...]
> et sted for lige at køle ned, ligesom i de der Need For Speed computerspil
> hvor der også er politi med.. Så man kan da godt lære lidt at

Ja det kender jeg. det der
Jeg har overhalet en politibil på motorvej om natten. Jeg slukkede lyset og
gav fuld rulle og væk var de - men det var farligt - meget farligt, for
hvis der var noget på vejen så ville jeg have været død. Man når nemt
200kmt

> [...]
> betjentene var helt oppe at køre da min ven holdte ind, og fik hjelmen af..
> Men han fik ingen bøde, for han havde jo intet gjort.

Kender det. Blev engang stoppet i bil og kørte ind til siden. Jeg
fornemmede straks at han havde god tid og SKULLE finde noget på bilen. Jeg
låste bilen og løb, og hørte ikke mere

> Nåede de at se din plade...?.. Du kan jo altid melde dig selv, det kan være
> at straffen bliver mildere? :D

Ja pladen ER set, UDEN tvivl

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-08-08 14:49

> [...]
> af. Han ligger syg og ved fortsat intet. æv
> Hvad vil ske hvis han nægter at give mig navn?
> Får han klip i kortet eller taget det hele?

Hvis han ikke selv kørte skal han kunne bevise at det var en anden som kørte
på hans maskine. Det kunne f.eks. være dig.
Du kan også have stået for at sælge maskinen for ham, nu hvor han ligger
syg. Så skal du kunne sige hvem der var ude og prøvekøre cyklen. Du kan
f.eks. have skrevet den eventuelle købers kørekortsnummer og navn ned på en
seddel som du opbevarede imens han prøvekørte, og så fik han sedlen med sig
igen da han kørte hjem... Der kan have foregået mange ting.
Jeg mener, at bøden for ikke at kunne vidergive oplysninger ligger på
500kroner.

Mvh Anders

Fra : Sorry

Dato : 02-08-08 22:34

On Sat, 2 Aug 2008 15:48:44 +0200, Anders Houmark wrote:

> [...]
> igen da han kørte hjem... Der kan have foregået mange ting.
> Jeg mener, at bøden for ikke at kunne vidergive oplysninger ligger på

Du er jo genial )

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-08-08 15:24

"J.E." <je2@post.cybercity.dk> writes:

> Hvor mange bruger denne : news.bunk.cc

Alle dem der har lyst. Den er åben for alle fra .dk på
http://news.dfmc.dk/

Men husk at læse reglerne for brugen.

"Sorry" har i øvrigt ikke brugt news.bunk.cc.

> men jeg kan nu ikke tro det er "dig"

Hvem "dig"?

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 01-08-08 05:42

> [...]
>
> Hvad kan vi forvente fra politiet nu?
>
> Det havde været et hit på youtube hvis det var optaget
>
> Sorry hr betjent, jeg gør det ikke mere.

Du er da FULDSTAENDIG SINDSYG MAND!! - Jeg haaber satme de faar fat i dig og
.... (find selv paa mere)....

LIDT foder skal de trolde da ha!!

Mvh
Allan