Ønskenummerplader på MC ...
Fra : Anders Majland

Dato : 31-07-08 20:07

.... ser jeg ikke mange af.

Men på vej ud af Holbæk motorvejen idag kom " CBR 1000" forbi. Han benyttede
at de fleste stadig holder ferie så der var næsten ingen trafik ..

Jeg lå dog og tullede i højre spor med crosshjelm og tøjet mest muligt åbnet
for at blive luftet godt igennem efter en dag på kontoret ....

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Carsten

Dato : 31-07-08 21:09

> Men på vej ud af Holbæk motorvejen idag kom " CBR 1000" forbi. Han
> benyttede at de fleste stadig holder ferie så der var næsten ingen trafik
> ..

Var det så rent faktisk en CBR 1000 ?

Carsten

Fra : Johnchr

Dato : 31-07-08 21:39

Så en med "Nice Guy" forleden.

John

Fra : Anders Majland

Dato : 01-08-08 07:58

> Var det så rent faktisk en CBR 1000 ?

Det kunne det godt have været - men sådanne "bambusraketter" (no offence)
ligner jo hinanden meget når de kommer friskt forbi. Og det var jo først da
han var forbi at jeg så nummerpladen og blev nysgerrig

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 01-08-08 21:18

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in

> Var det så rent faktisk en CBR 1000 ?
>
> Carsten

ja og den har skiftet ejer i juni i år.

Betegnelse:    HONDA CBR 1000 RR
Type:    Motorcykel
Stelnummer:    JH2SC57A44M01****
Typegodkendelsesnummer:    E13324-01
Dato for første indregistrering    11-08-2004
Dato for seneste godkendelse ved syn:    04-06-2008
Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn:    11-08-2004

--
vh, Erik BH

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-08-08 18:29

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse

> Var det så rent faktisk en CBR 1000 ?
>
> Carsten

Det kunne jo også være for at vildlede politiet, hvis man f.eks. kører for
stærkt, på fortov/cykelsti o.l.
(Indspireret af anden tråd herinde)

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : place

Dato : 31-07-08 22:07

Så en til træf i Lundbykrat her til aften , han havde 300 KMT på en Suzuki
Hayabusa

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 01-08-08 18:33

> Så en til træf i Lundbykrat her til aften , han havde 300 KMT på en Suzuki
> Hayabusa

Den så jeg også i Skagen til træffet deroppe :)

/Sjang

Fra : Armand

Dato : 31-07-08 22:09

Anders Majland skrev:
> ... ser jeg ikke mange af.
>
> Men på vej ud af Holbæk motorvejen idag kom " CBR 1000" forbi.

Skulle "CBR1000" være en ønske(!) nummerplade??

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 31-07-08 22:34

> Skulle "CBR1000" være en ønske(!) nummerplade??

Tja, hvis man ønsker sådan en cykel, ønsker man sikkert også pladen til!

--
Michael D

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 01-08-08 00:11

On Thu, 31 Jul 2008 21:06:57 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

> [...]
>
>Jeg lå dog og tullede i højre spor med crosshjelm og tøjet mest muligt åbnet
>for at blive luftet godt igennem efter en dag på kontoret ....

Gad vide om MZ 250 pladen stadig er ledig !?

Fra : Ralph Køster

Dato : 01-08-08 01:30

Hvad koster en "ønskeplade".

Der er noget med at den skal fornyes hvert 5 år eller lign???

Ralph.

Fra : Carsten

Dato : 01-08-08 09:37

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> Hvad koster en "ønskeplade".
> Der er noget med at den skal fornyes hvert 5 år eller lign???

http://nrpl.dk/personal.php (in short: ca. 8 tkr og 8 år)

Carsten

Fra : StreetFighter

Dato : 01-08-08 18:57

On Thu, 31 Jul 2008 21:06:57 +0200, Anders Majland wrote:

Findes der databaser på nettet hvor man kan slå ledige op eller få listet
dem som er taget?

Fra : Bo

Dato : 02-08-08 10:35

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> skrev i en meddelelse
> On Thu, 31 Jul 2008 21:06:57 +0200, Anders Majland wrote:
>
> Findes der databaser på nettet hvor man kan slå ledige op eller få listet
> dem som er taget?

Du kan gå ind på www.biltorvet.dk og indtaste den nummerplade du vil undersøge. I
højre side
af skærmen er der et indtastningsfelt "Nyttige oplysninger om din bil". Har lige
checket regnr.
på min MC og der kom en smule info frem. Efter indtastnig af regnr. skal du
indtaste teksten
fra noget gnidret grafik der vises, for at hindre systematiske opslag i systemet.

Hvis du indtaster en ikke-eksisterende nr. plade, vises dette, og du har en
indikation af om
din ønskenummerplade er ledig. Tænk på formatet på en MC-nummerplade, og en dyrt
købt
ønske-kombination vil måske ikke tage sig så godt ud når teksten brydes op på
midten.

/Bo

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-08-08 18:30

> [...]
>
> Jeg lå dog og tullede i højre spor med crosshjelm og tøjet mest muligt
> åbnet for at blive luftet godt igennem efter en dag på kontoret ....

Stødte for 4-5 år siden på "Sun Fun 2" på en HD ved bakkelukningen.
Senere på vinteren kom jeg til at køre bag en ældre Corolla - den havde
pladen "Sun Fun 1" - det koster altså at ha en HD

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-08-08 22:19

Anders Majland skrev:
> [...]
>
> Jeg lå dog og tullede i højre spor med crosshjelm og tøjet mest muligt
> åbnet for at blive luftet godt igennem efter en dag på kontoret ....

De her er sgu da lidt kreative.
http://www.bmwmc.dk/images/MCTC_2006/03/images/fullsize/PICT0232.JPG

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-08-08 23:45

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> De her er sgu da lidt kreative.
> http://www.bmwmc.dk/images/MCTC_2006/03/images/fullsize/PICT0232.JPG

Hej.

He-he , kom faktisk til at tænke på dem da jeg så sub.

Det var en hyggelig weekend ......

--
Mvh.
Dennis Pedersen.