Dækplade til TL1000R ?
Fra : Coraggio

Dato : 30-07-08 21:45

Hej NG

Jeg har set at man kan få en såkaldt "tankmonterings dækplade" i kulfiber
look ( http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_dk.html ) og det er noget der
ville pynte på min TL1000R, men de laves ikke til TL1000R´en, så tænkte jeg
at man måske kunne bruge (evt tilpasse) en til en af de andre SUZUKI
modeller....så som f.eks SV1000 eller måske en HAYABUSA....så er der nogen i
NG der ved hvad der kunne passe til en TL1000R ? (så slipper jeg for at købe
en til hver model )

Ses på Malerklemmen på Søndag...

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 31-07-08 10:22

> [...]
> SUZUKI modeller....så som f.eks SV1000 eller måske en HAYABUSA....så er
> der nogen i NG der ved hvad der kunne passe til en TL1000R ? (så slipper

Tankbeskytteren fås da i carbon til TL1000R for små 295 kr. Mht. tankdækslet
er der sikkert en der passer. Prøv at skrive til dem. Det afhænger sikkert
blot af antal bolte.

--
Lars Bjerregaard
TL1000R

Fra : Coraggio

Dato : 31-07-08 12:18

> Tankbeskytteren fås da i carbon til TL1000R for små 295 kr. Mht.
> tankdækslet er der sikkert en der passer. Prøv at skrive til dem. Det
> afhænger sikkert blot af antal bolte.

Men det var en dækplade til det sted hvor tanken er skruet fast oppe ved
styret, jeg godt kunne tænke mig.....men det er ikke lavet til TL1000R´en -
håbede måske en anden SUZUKI model kunne bruges - hvor stor forskel kan der
mon være !? Jeg har spurgt hos SB-fiberdesign og det vidste de ikke noget om
!?