reptil-hjerne advarsel til andre
Fra : jhillerup

Dato : 30-07-08 14:05

hej ng
her er lige en reminder til jer alle!
jeg og et par kammerater var ude og køre en lille tur i mandags,efter
en halv time stopper vi ved en ubetinget vigepligt, hvor vi skal lige
over, jeg orientere mig på vej hen mod krydset og ser een rød bil til
venstre for os (vi holder to ved siden af hinanden, dvs. jeg har en mc
på min venstre side) da den røde bil passere sætter jeg igang og kører
direkte ind i siden på nok en rød bil, deraf overskriften reptil-
hjerne. Det skal lige siges at der ikke var særlig langt mellem dem!
og der kan sagtens være en hel mitshubithi colt bag ved en mc hjelm!
jeg overså den totalt/fatalt
så set i bagklogskabens ulidelige klare lys, skulle vi ikke holde ved
siden af hinanden men i række,
jeg slap billigt, med en kraftig forstuvning og en lille flig slået af
en knogle i foden.
mc er godt kvæstet og sendt med falck til skjernmc til taksering.
Og så er jeg blevet en af de idioter der ikke orientere sig ordenligt
før fremkørsel ved ubetinget vigepligt ;o(

pas på jer selv
jesper hillerup, med begynende sort fod
varadero på værksted

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-07-08 21:19

jhillerup skrev den 30 jul 2008 i
m:

> mc er godt kvæstet og sendt med falck til skjernmc til taksering.
> Og så er jeg blevet en af de idioter der ikke orientere sig
> ordenligt før fremkørsel ved ubetinget vigepligt ;o(

Shit Jesper! Og godt det ikke gik meget værre!
God bedring med både foden og mcén.

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-07-08 23:38

jhillerup wrote:

> pas på jer selv
> jesper hillerup, med begynende sort fod

AfroJesper in spe?

> varadero på værksted

Nej sguda! Det er forbudt at hærge en af mine drømmemaskiner!

God bedring til jer begge.

--
vh
Torben

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 31-07-08 08:54

"jhillerup" <jhillerup@esenet.dk> skrev i en meddelelse
hej ng
her er lige en reminder til jer alle!

Klip>>>>>>>>

Tak for advarslen, det er godt, der er nogen der indrømmer "Dummerter",
så vi andre kan lære!

God bedring
--
Michael D

Fra : Armand

Dato : 31-07-08 15:49

jhillerup skrev:
> [...]
> jeg overså den totalt/fatalt
> så set i bagklogskabens ulidelige klare lys, skulle vi ikke holde ved

Shit!
Ja, der kan man sq bare se - Det er ikke kun bilers bagrude-stolper der
kan gemme trafikanter

Godt at du ikke var et halvt sekund hurtigere og nåede ud foran ham =

Og så synes jeg at dét er en alternativ måde at tilte på, hvorfor dén
ryger med på listen ( http://www.dfmc.dk/tilte.asp ) hvorfra den så også
kan henstå til skræk og advarsel fremover!

--
Armand.

Fra : B&O

Dato : 31-07-08 20:37

[...]

Godt det ikke gik værre endnu. Din historie viser bare hvor hurtigt at det
kan gå galt. Det er vist ikke mange som helt kan sige sig fri for at de på
et eller andet tidspunkt har været tæt på at gøre lignende dumme ting.
God bedring....

Ove CBR XX