Lidt info til nyere mc'ister
Fra : Dak

Dato : 29-07-08 10:04

Hvis det ikke er kommet jer til øre så findes der et sted hvor
motorcyklister mødes den første søndag i måneden. Dvs nu på søndag. Dette
sted ligge idyllisk ude på landet hvor tilkørsels mulighederne er mange og
smukke. Stedet har endda afspærret det meste af sin parkeringsplads netop
til formålet. Stedet hedder Malerklemmen og findes ved Borup som er
lokaliseret midt på sjælland. Se evt. på deres hjemmeside for den præcise
adresse.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-07-08 10:17

Dak skrev:
> [...]
> til formålet. Stedet hedder Malerklemmen og findes ved Borup som er
> lokaliseret midt på sjælland. Se evt. på deres hjemmeside for den præcise

Skide godt Dak! ud at køre med dig, vi savner nogle sjove historier om
CBR'en

spøg til side - der er dævlme mange MC mødesteder over det ganake land

Dette link er ikke være dækkende for alle, men måske for de fleste "møde
behov"

http://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&gl=dk&ie=UTF8&msa=0&msid=100896310856216925534.00044aed5624aae7d1f8c&z=7&mid=1208528072

(Sorry, kunne ikke få "short-link" til at virke :-\
--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 10:38

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> (Sorry, kunne ikke få "short-link" til at virke :-\

Hej.

Det er så ikke helt opdateret, Pedersens kælder i Haslev har ikke eksisteret
i snart et par år, og jeg tror heller ikke at der er mødested ved
Sakskøbing Hotel mere ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-07-08 10:40

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> [...]
>
> Det er så ikke helt opdateret, Pedersens kælder i Haslev har ikke eksisteret
> i snart et par år, og jeg tror heller ikke at der er mødested ved

Ok, har ikke "tjekket" indholdet, var egentlig efter hukommeren ved at
lave en post med alle de steder jeg kunne komme i tanke om, men det var
sgu for bøvlet, så jeg lavede lige en hurtig "google"

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 30-07-08 10:19

> [...]
eksisteret
> i snart et par år, og jeg tror heller ikke at der er mødested ved

Yo der

SÅ fik jeg da lige rettet lidt i det.

Pedersen er væk.

Sakskøbing Hotel havde set en lille flok MC'er der lå og kørte rundt
sidste søndag, men ellers ikke noget.
Så den er da også slettet

Der er sikkert flere der ik er mere, men det er dælme lidt svært når man
ikke får besked. Madammen blir vist liiiiidt muggen hvis jeg ruller
rundt til dem alle hehe

hamselv herfra

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-07-08 10:39

hamselv (dkmc) skrev:

> Der er sikkert flere der ik er mere, men det er dælme lidt svært når man
> ikke får besked. Madammen blir vist liiiiidt muggen hvis jeg ruller
> rundt til dem alle hehe

Godt initiv!

Fruen må udvise forståelse for dit engagement i dette vigtige
samfundsanliggende!

Fra : Armand

Dato : 30-07-08 16:27

hamselv (dkmc) skrev:

> SÅ fik jeg da lige rettet lidt i det.
>
> Pedersen er væk.
>
> Sakskøbing Hotel havde set en lille flok MC'er der lå og kørte rundt
> [...]

Jeg tror at mange at de "autonome" der er opstået de senere år let står
for fald, mens de traditionelle (Karoline-arrangenmentet holdt 25-års
jubiulæum sidste år) er i endurance-klassen!

Og så er der lige profit-arrangementet i (ikke længere) Søby, som jeg
ikke fatter at folk bliver ved med at valfarte til - Der må da være et
mere indlysende MC-mål i området!?

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 29-07-08 19:03

J.C.Kløve skrev:

> http://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&gl=dk&ie=UTF8&msa=0&msid=100896310856216925534.00044aed5624aae7d1f8c&z=7&mid=1208528072

Fikst!

Hæ, Jeg kom lige til at zoome ud til Europa-str.

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-07-08 21:36

Armand skrev:

> Fikst!
>
> Hæ, Jeg kom lige til at zoome ud til Europa-str.

det må du dælme ikk gøre igen!
jeg troede at der ville vise sig mødesteder for hele europa, så jeg
glædede mig som et lille barn til at se om der var en oplagt mulighed

Fra : Armand

Dato : 29-07-08 22:29

J.C.Kløve skrev:

> det må du dælme ikk gøre igen!
> jeg troede at der ville vise sig mødesteder for hele europa, så jeg
> glædede mig som et lille barn til at se om der var en oplagt mulighed

Hæ!

--
Armand.

Fra : TP

Dato : 29-07-08 18:29

> [...]
> til formålet. Stedet hedder Malerklemmen og findes ved Borup som er
> lokaliseret midt på sjælland. Se evt. på deres hjemmeside for den præcise

skal vi så ikke få folk til at melde ind om alle de mødesteder der er rundt
om i landet.
Jeg ved der er mange - Heromkring (Djursland) er der fx 2 steder : Gl.
Estrup og Kalø slots ruin. husker desværre ikke datoer.

Mvh TP

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 29-07-08 21:19

> [...]
> Jeg ved der er mange - Heromkring (Djursland) er der fx 2 steder : Gl.
> Estrup og Kalø slots ruin. husker desværre ikke datoer.

Gl. Estrup er hver 2. tirsdag i måneden, og Kalø er hver tirsdag... i hvert
fald når vejret er godt ;)

/Sjang

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 29-07-08 14:21

On 29 Jul., 11:03, "Dak" <dak_nFJERNE...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> til formålet. Stedet hedder Malerklemmen og findes ved Borup som er
> lokaliseret midt på sjælland. Se evt. på deres hjemmeside for den præcise

Jeg kommer - jeg må dælerme se DAK's F3!

Spørg til side - vi ses på klemmen hvis vejret ellers tillader det.

Jesper

/Honda CBR 600 F3 '98