Myter i trafikken
Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 28-07-08 13:35

Læs lige punkt 10. her: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-13522633.html

Det er godt nok ofte jeg hører/læser folk argumentere for det
modsatte, med alle mulige hjemmelavede regler og begrundelser, men nu
kan det rigtige svar altså læses på internettet og så må det jo være
sandt ;)

--

// brian - SV1000S

Fra : Armand

Dato : 28-07-08 22:04

Brian Lund Larsen skrev:
> [...]
> modsatte, med alle mulige hjemmelavede regler og begrundelser, men nu
> kan det rigtige svar altså læses på internettet og så må det jo være

Hæ!
Men det ér sandt, for såvidt at der ikke samtidig er skiltet med
overhalingsforbud - Hvilket er tilfældet næsten alle de steder hvor jeg
godt lige kunne finde på at klemme mig forbi på to hjul

--
Armand.