Plastdele CBR 1000 1992
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 28-07-08 18:53

Hej Ng.
Jeg er lige "Skvattet" med min CBR - heldigvis medens jeg hold stille
Da det er sket en gang før, kan jeg jo se, at det er de samme dele der skal
skiftes, derfor mit spørgsmål:
Kan jeg selv bestille de plastdele (den ene er aflang og sidder ca midt på
siden af kåben, og den anden dækker for tændingen og er helt rund)
Jeg er klar over at jeg skal bestille i en farvekode, som jeg godt kender,
men kan det betale sig at handle på nettet, og ved nogen hvad disse dele
hedder (på Engelsk)??
Var i sidste weekend på Touring Camp - En total god oplevelse som jeg kan
anbefale.
MC hilsener John

Fra : André S Hansen

Dato : 28-07-08 20:23

"John Senius-Jørgensen" <teste@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hedder (på Engelsk)??
> Var i sidste weekend på Touring Camp - En total god oplevelse som jeg kan

Velkommen i klubben

Leder lidt efter de samme dele

210 kr for rund skjold, 150 eller 165, for aflang her.

http://www.onlineparts.dk/index.aspx

gå ind under originale dele

de er lidt billigere i england, men så kommer der vel fragt oveni, usa er
endnu billigere, men så er det jo uden for eu, og skattefar kommer

Så kan det være, du kan svare mig, om der sidder noget, mellem rund skjold,
og motor, gummi eller anden rund ting, på min, mangler det højre skjold, var
der ikke da jeg købte den,

der er nemlig noget der hedder stay til 135 kr, tror det skal sidde, mellem
motor og skjold ?

Mvh
André S Hansen
CBR 1000 F SC24

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 28-07-08 20:34

Hej André
Tak for webadressen.
Den del du nævner (2) er et afstandsstykke hvor i dækslet påskrues.
Mit er i messing (gult) så mon ikke du kan se om det er der?
Jeg kigger videre nu da jeg kender deres engelske navne.
England/Tyskland bør være det bedste bud - for som du nævner skal der
betales told fra U.S.A
De bedste hilsener
John

"André S Hansen" <abc123bobbleboy@webspeed.dk(fjern abc123)> skrev i en
meddelelse news:488e1c86$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Armand

Dato : 28-07-08 21:36

John Senius-Jørgensen skrev:
> Hej Ng.
> Jeg er lige "Skvattet" med min CBR - heldigvis medens jeg hold stille
> Da det er sket en gang før, kan jeg jo se, at det er de samme dele der skal
> skiftes,.......

Hvorledes dog? Fortæl, fortæl!!
Det kunne jo være at den hører til på listen
(http://www.dfmc.dk/tilte.asp) :-/

--
Armand.
(altid nysgerrig tilte-kollektor)

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-07-08 14:27

Hej Armand.
Jeg er for nyligt blevet opereret i det ene knæ, og kom i uballance, og
overkompencerede, med det resultat at jeg faldt til den modsatta side, en
det dårlige knæ!
Gjorde det samme i Italien, ved rødt lys, til stor morskab for de lokale

Mente dog t jeg kunne tumle den nu -men har lært at det kniber med
ny-opreret knæ *Griner*
Mvh John

Fra : Armand

Dato : 29-07-08 17:36

> [...]
> det dårlige knæ!
> Gjorde det samme i Italien, ved rødt lys, til stor morskab for de lokale

*PLINGGG*!
(You've got #151!)

--
Armand.
(Der må samle lidt op på'ed, til der atter bliver adgang for at lægge

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-07-08 07:36

John Senius-Jørgensen skrev den 28 jul 2008 i

> Hej Ng.
> Jeg er lige "Skvattet" med min CBR - heldigvis medens jeg hold
> stille Da det er sket en gang før, kan jeg jo se, at det er de
> samme dele der skal skiftes, derfor mit spørgsmål:
klip

Surt! (og dyrt)
Mon ikke det med den tiltefrekvens du holder dig ville være billigere
med nogle dutter monteret til at tage skraldet?
Søg "Crash Pads" / "Frame Sliders"

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-07-08 14:28

Hej Arne - Helt enig

Jeg søger som du foreslår, og takker for dit svar
Mvh John