Anbefaling af smed eller maskinværksted
Fra : Henrik K

Dato : 28-07-08 05:49

Jeg skal have monteret et sæt nye risers på min Intruder, og har
derfor behov for at få lavet et sæt bøsninger, så de kan passe ned i
broen.

Bøsningerne findes originalt fra Suzuki, men prisen er helt urimelig -
kr. 2.000,- (4 stk.) for en skive metal og lidt gummi - jeg vil tro
fremstillingsprisen er mindre en kr. 5,- så derfor tænker jeg at jeg
måske kunne få en smed eller en maskinfætter til at dreje dem for mig
for det ½.

Er der en her i gruppen der kender til en sådan? gerne i Køge/Roskilde
området, men kører gerne længere på sjælland for at få det lavet.

Safe riding

Mvh
Henrik

Fra : René

Dato : 28-07-08 15:44

"Henrik K" <Henrikndk@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

hej Henrik
prøv her :Cosmo Smede- & Maskinværksted ApS

Høstenvej 15
Høsten 4690 Haslev
Tlf. 56 39 80 14
Fax. 56 39 82 14
Mob. 29 68 48 88

jeg er sikker på at Peter kan hjælpe dig, han har maskinerne til det og
rasene dygtig
ellers er der : V-Custom
Ærøvej 1
4700 Næstved
Tlf.nr.: 55773366
http://www.v-custom.dk/

biker hilsen René

Fra : Ole

Dato : 28-07-08 16:02

René wrote:

> jeg er sikker på at Peter kan hjælpe dig, han har maskinerne til det og
> rasene dygtig
> ellers er der : V-Custom
> Ærøvej 1
> 4700 Næstved
> Tlf.nr.: 55773366
> http://www.v-custom.dk/
>
> biker hilsen René

Dette er sgu' det grimmeste jeg har set længe :
http://www.v-custom.dk/projekter/Honda_super_magna/DSC00376.JPG

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : René

Dato : 28-07-08 17:05

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Dette er sgu' det grimmeste jeg har set længe :
> [...]

ja ja , misundelse er en meget grim sygdom.
Nu er det jo som regl ikke Verner der selv vælger hvordan en cykel skal se
ud
men ejeren. Men lave det, det kan han.

Biker hilsen René

Fra : Ole

Dato : 28-07-08 18:47

René wrote:

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

>>> Tlf.nr.: 55773366

> ja ja , misundelse er en meget grim sygdom.
> Nu er det jo som regl ikke Verner der selv vælger hvordan en cykel skal
> [...]

Misundelse, no way, den er fandeme grim!

Så "Verner" har ikke professionel stolthed ?

Det kan han sgutte ha'

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : N/A

Dato : 31-07-08 17:02

Fra : N/A

Dato : 31-07-08 17:02

Fra : N/A

Dato : 30-07-08 21:02

Fra : Henrik K

Dato : 28-07-08 11:16

On 28 Jul., 18:04, René <rlysbjerg...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ud
> men ejeren. Men lave det, det kan han.
>
> Biker hilsen René- Skjul tekst i anførselstegn -

Super - tusind tak!

Mvh
Henrik

Fra : Henrik K

Dato : 28-07-08 11:59

On 28 Jul., 19:46, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:

> Misundelse, no way, den er fandeme grim!
>
> Så "Verner" har ikke professionel stolthed ?
>
> Det kan han sgutte ha'
>
> Ole Mogensen
> --http://www.politicallyincorrect.me.uk/- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Undskyld - men hvad har dine indlæg overhovedet at gøre med mit
spørgsmål til gruppen?

Det er f...... så træls at sådan nogen som dig blander sig uden at
kunne tilføre nogetsomhelst fornuftigt til subj.

-Henrik

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-07-08 08:21

Henrik K skrev den 28 jul 2008 i
m:

klip

> Undskyld - men hvad har dine indlæg overhovedet at gøre med mit
> spørgsmål til gruppen?
>
> Det er f...... så træls at sådan nogen som dig blander sig uden at
> kunne tilføre nogetsomhelst fornuftigt til subj.

Enig! (funderer også lidt over grunden til at have behov for at rakke
ned på den måde.)

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Armand

Dato : 29-07-08 17:28

Arne Lorenzen skrev:
> Henrik K skrev den 28 jul 2008 i
> m:
>
> klip

> Enig! (funderer også lidt over grunden til at have behov for at rakke
> ned på den måde.)

"Rakke ned"?
Den ér fandeme grim :-|

--
Armand.

Fra : René

Dato : 29-07-08 18:24

> "Rakke ned"?
> Den ér fandeme grim :-|
>
> --
> Armand.

nå er du også misundelig Armand eller har du glemt og tage dine piller.
At nogen syntes den er grim er vel ikke en begrundelse for at rakke
ned på Verner, han har jo bare udført et stykke arbejde han er blevet
bestilt til og gøre.

Biker hilsen René

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 22:44

On Tue, 29 Jul 2008 19:24:23 +0200, René wrote:

> [...]

> At nogen syntes den er grim er vel ikke en begrundelse for at rakke
> ned på Verner, han har jo bare udført et stykke arbejde han er blevet

Nå ! Først var det Harley der skulle tages særhensyn til, og nu også Honda
?

Hva' så René, må jeg stadig rakke lidt ned på BMW ? Og omtale de
tåbeligheder de har ?

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : René

Dato : 30-07-08 06:57

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i
meddelelsen news:1pkjhybpxlj1z.pr4qg9owi4d5.dlg@40tude.net...

> [...]
> ?
>
> Hva' så René, må jeg stadig rakke lidt ned på BMW ? Og omtale de

ja og læse det kan i heller ikke.
Og så gider jeg ikke skrive mere om det.
Biker hilsen René

Fra : Ole

Dato : 30-07-08 21:06

René wrote:

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> nå er du også misundelig Armand eller har du glemt og tage dine piller.

Muddergruppen.....

> At nogen syntes den er grim er vel ikke en begrundelse for at rakke
> ned på Verner, han har jo bare udført et stykke arbejde han er blevet
> bestilt til og gøre.

Faglig stolthed kunne være et stikord her.

> Biker hilsen René

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-07-08 07:51

Armand skrev den 29 jul 2008 i

> "Rakke ned"?
> Den ér fandeme grim :-|

D´muligt det forholder jeg mig ikke til. Smag og behag osv. Men
hvad har det med tråden at gøre?

Det var følgende "meningsudveksling" der trikkede mig:

"citat
> [...]
> http://www.v-custom.dk/
>
> biker hilsen René

Dette er sgu' det grimmeste jeg har set længe :

citat slut"

Ordvalget i svaret kunne nemt forstås som en kritik af "stedet" og for
den sags skyld rådet.

--
Med motorcyklist hilsen - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Ole

Dato : 30-07-08 20:59

Arne Lorenzen wrote:
> [...]
>
> citat slut"
>
> Ordvalget i svaret kunne nemt forstås som en kritik af "stedet" og for

Det var da fandens, skal vi nu også være politisk korrekte
herinde.

Den /er/ sgu' det grimmeste jeg har set længe, og hvis
der kom en og bad mig om at lave sådan noget miskmask
ville jeg bede vedkommende om af forføje sig langt væk.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 30-07-08 21:02

Henrik K wrote:

> Undskyld - men hvad har dine indlæg overhovedet at gøre med mit
> spørgsmål til gruppen?

Det er en offentlig gruppe, /du/ ejer ikke tråden, den har sit
eget liv, beklager.

> Det er f...... så træls at sådan nogen som dig blander sig uden at
> kunne tilføre nogetsomhelst fornuftigt til subj.
>
> -Henrik

Kiks ...

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : N/A

Dato : 30-07-08 21:02

Fra : Henrik K

Dato : 30-07-08 16:54

On 30 Jul., 22:01, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:

> Det er en offentlig gruppe, /du/ ejer ikke tråden, den har sit
> eget liv, beklager.

> Kiks ...

Øhh....du har vist ikke helt fattet meningen med usenet - for den sags
skyld læst og forstået de regler der gælder for at poste indlæg. Dine
indlæg hører ikke til i denne gruppe.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Ole

Dato : 31-07-08 17:02

Henrik K wrote:

> Øhh....du har vist ikke helt fattet meningen med usenet - for den sags
> skyld læst og forstået de regler der gælder for at poste indlæg. Dine
> indlæg hører ikke til i denne gruppe.
>
> FUT: dk.admin.netikette

Fut du bare løs.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : René

Dato : 31-07-08 18:06

> [...]

Øhh....du har vist ikke helt fattet meningen med usenet - for den sags
skyld læst og forstået de regler der gælder for at poste indlæg. Dine

lad være og komentere Ole´s indlæg mere, han er unden for al pædagorisk
rækkevide og er ikke værd at spilde tid på.

Biker hilsen René

Fra : Henrik K

Dato : 31-07-08 14:46

On 31 Jul., 19:06, René <rlysbjerg...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rækkevide og er ikke værd at spilde tid på.
>
> Biker hilsen René- Skjul tekst i anførselstegn -

Arhh - jeg var ikke klar over at Bo Warming også huserede i denne
gruppe. Jeg burde naturligvis have tjekket IP m.m.

Safe riding

-Henrik