Lidt YouTube-videoer til hygge...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-07-08 22:49

....når nu man ikke kan sove:

http://www.youtube.com/watch?v=Kz-Z3ofUcLk
Edinburgh Tattoo - en flok knejte, der kan lidt med nogle cykler.

http://www.youtube.com/watch?v=YZ-pTyQZJng
Japansk politimotorcykel-konkurrence. Pyha!

http://www.youtube.com/watch?v=UuaqeTL0kuc
BMW R1200RT-P klassevinder, 12th Annual Southwest Police Motorcycle
Training & Competition 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=Csf3OmGD8UE
Police Motorcycle Competiton Partner Run i Charleston, SC, 2007.

http://www.youtube.com/watch?v=MQCKgf8gTnw
Arlo Guthrie: The Motorcycle Song.

God weekend!

Venlig hilsen

Aragorn - med kurs mod Tommerup, Fyn søndag.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Armand

Dato : 27-07-08 02:17

Aragorn Elessar skrev:

> Venlig hilsen
>
> Aragorn - med kurs mod Tommerup, Fyn søndag.

Karoline Aragorn, Karoline!!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-07-08 00:25

Armand skrev:

> Karoline Aragorn, Karoline!!

Næ! Tommerup!

Venlig hilsen

Aragorn. Vel hjemme efter en FED dag til Fyn og retur, med stop på
hjemvejen i bl.a. Sorø og ved Tystrup Bavelse Sø, samt lidt hyggelige
omveje på Fyn forinden. Kanon tur!

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 06:34

On Mon, 28 Jul 2008 01:24:45 +0200, Aragorn Elessar wrote:

> Næ! Tommerup!

Underlig prioritering

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 08:30

meddelelse news:h3wgblnti38n.1p408fkyfax7b.dlg@40tude.net...

> Underlig prioritering

Ja, lige netop !, du gik glip af Armand-Kløve-Orla-mit og fruens selskab
!......... underlig prioritering !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-07-08 08:51

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> [...]
> meddelelse news:h3wgblnti38n.1p408fkyfax7b.dlg@40tude.net...

> Ja, lige netop !, du gik glip af Armand-Kløve-Orla-mit og fruens selskab

Neml'i!

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-07-08 15:04

> [...]
> meddelelse news:h3wgblnti38n.1p408fkyfax7b.dlg@40tude.net...

> Ja, lige netop !, du gik glip af Armand-Kløve-Orla-mit og fruens selskab

"Gået glip af"???
Underlig formulering! ;oD
Det' gas, I ka' ta' det!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 16:12

On Mon, 28 Jul 2008 16:03:54 +0200, Aragorn Elessar wrote:

> Det' gas, I ka' ta' det!

Det' dælme ik' for godt da Vi føler os forbigået !

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-07-08 21:19

Orla Pedersen skrev:

> Det' dælme ik' for godt da Vi føler os forbigået !

Er det ikke snarere "forbikørt"?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-07-08 18:16

Aragorn Elessar skrev:

> Det' gas, I ka' ta' det!
??
Os?
Jeg troede det var Per Emborg der tog "gas"???

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 19:06

On Mon, 28 Jul 2008 19:15:59 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> ??
> Os?
> Jeg troede det var Per Emborg der tog "gas"???

Naiii, han _gir'_ gas !

Orla Pedersen, varmeferie nu !!!!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-07-08 21:20

Orla Pedersen skrev:

> Naiii, han _gir'_ gas !

Jaeh...men *hjælper* det???

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Armand

Dato : 28-07-08 21:18

> [...]
> meddelelse news:h3wgblnti38n.1p408fkyfax7b.dlg@40tude.net...

> Ja, lige netop !, du gik glip af Armand-Kløve-Orla-mit og fruens selskab

Jup!

Jeg frembragte på stedet en ide om man ikke kunne forære Middelfart
kommune en bænk - En bænk som vi på gruppen kunne spelejse til. En ægte
DFM-bænk på stedet!?
Derefter ville de bæltforskrækkede sjællændere have et "hjemmevant"
fixpunkt at hænge om når vi andre en sjælden gang fik dem lokket til
vestfyn

Evt én der har en bænk stående tilovers??

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 28-07-08 21:23

I nyhedsmeddelelse: 488e2954$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
skrev Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> følgende:

> [...]
> vestfyn
>
> Evt én der har en bænk stående tilovers??

Kan du ikke bare lave og medbringe et DFM skilt som du hænger op på siden af
pandekagehuset ?
(Det er jo kun første gang du skal have hammer og søm med)
--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Armand

Dato : 28-07-08 22:22

Grunnet skrev:
> I nyhedsmeddelelse: 488e2954$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> Kan du ikke bare lave og medbringe et DFM skilt som du hænger op på siden af
> pandekagehuset ?

Er du gal, det er en fredet bygning =

"Hjulmagerhuset" er det forøvrigt (det har været beboet af en hjulmager
med kone og 14 børn)!

Æbleskive (og ikke pandekage) -huset var en bix der lå på grunden mellem
hjulmagerhuset oh Karoline og hvis specialitet var . . . . Æbleskiver!

Jeg tror at kommunen kun ville være tilfredse med en sponsor til en bænk
og en sådan kunne som på andre sponsorater udstyres med et messing-skilt
á "skænket af nyhedsgruppen dk.fritid.motorcykel"

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 29-07-08 06:18

I nyhedsmeddelelse: 488e3836$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
>
> Æbleskive (og ikke pandekage) -huset var en bix der lå på grunden
> mellem hjulmagerhuset oh Karoline og hvis specialitet var . . . .

UPS! jeg må se i øjnene at min lokalhistoriske viden (og min hukommelse)
ikke dækker vor fynske "broderby" og omegn.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 21:42

On Mon, 28 Jul 2008 22:18:03 +0200, Armand wrote:

> Jup!
>
> Jeg frembragte på stedet en ide om man ikke kunne forære Middelfart
> kommune en bænk

Joe, det kunne jo være tiltrængt at sidde ned efter en hæsblæsende tur med
en gennemsnitshastighed af hele 33 Km./t.*

* JCK/OP Fun factor speed.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-07-08 22:04

Orla Pedersen skrev:

> Joe, det kunne jo være tiltrængt at sidde ned efter en hæsblæsende tur med
> en gennemsnitshastighed af hele 33 Km./t.*
>
> * JCK/OP Fun factor speed.

Damn! Så forfløjne plejer vi ikke at være, det er jo hele 8 km/t i GNS
hurtigere end vores sidste måling =8-o