Scotland walles, og den nærmeste omegn....
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 00:17

*nej hvor pinligt - kom til at oprette denne tråd i en anden og forker
gruppe, den skulle have været herinde hos jeg godt folket, så her er den så*

Hej

Kæresten og jeg er ved at planlægge sommerferie til scotland og den
"nærmeste omegn"

So hvis der er nogen herinde der har et par gode fifs så vil de blive
modtaget med kys hånd..
Jeg tænker også på hvordan man "lettest" får fragtet sig selv med eem mc
plud trailer over på øen? det behøver ikke at være den billigste måde, så
kom gerne med jeres erfaringer...

VH
Peter og Louise - på GL1800 med MC-Camp

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-08-08 14:59

Bedre sent end aldrig må være temaet for dette svar, håber I alligevel
kan bruge det.

"Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum dk> writes:

> Kæresten og jeg er ved at planlægge sommerferie til scotland og den
> "nærmeste omegn"

God tur, det er et dejligt område.

> So hvis der er nogen herinde der har et par gode fifs så vil de blive
> modtaget med kys hånd..

Jeg synes at et af højdepunkterne ved den tur jeg havde til Skotland i
2004 var den lille færge mellem hovedlandet og Isle of Skye. Der går to
færger, og jeg taler om den lille af dem

Vi boede på diverse vandrehjem. Det var billigt (10-12 £ pr. overnatning
pr. person) og fungerede rigtig godt. Bare ring et par timer i forvejen
og hør om de har plads. Du kan få en brochure med numre til de fleste
vandrehjem på en turistinformation.

> Jeg tænker også på hvordan man "lettest" får fragtet sig selv med eem mc
> plud trailer over på øen? det behøver ikke at være den billigste måde, så
> kom gerne med jeres erfaringer...

Hvor i Danmark er du fra? For os var det lettest at køre til Göteborg og
tage færgen til New Castle. Vi valgte godt nok at tage en anden færge
til Immingham, som ligger et par hundrede kilometer syd for New Castle,
men det var ikke fordi det var lettere, kun fordi det var billigere.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-11-08 14:45

> [...]
> Castle,
> men det var ikke fordi det var lettere, kun fordi det var billigere.

MARKANT billigere pga. gode interne forbindelser i firmaet Og maden
var god og rigelig

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95