ventiljustering gs 500E
Fra : christian

Dato : 25-07-08 23:34

Så blev det tid til en justering.
Er der et sted i odense som gør det til en fornuftig pris?
Eller et sted man kan købe en pakke blandede shims til en ditto pris?
Efter hvad jeg har kigget i haynes burde skrueriet være til at finde ud
af selv, men min skrueplads ligger temmelig langt fra enhver forhandler.
Så det med at pilleskille, måle, købe passende shims er ikke den bedste
løsning for mig.

Fra : André S Hansen

Dato : 26-07-08 01:21

"christian" <christian@nejtaktilspamditkooereeaf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> selv, men min skrueplads ligger temmelig langt fra enhver forhandler. Så
> det med at pilleskille, måle, købe passende shims er ikke den bedste

Har da 8 styk blandet shims, hvis det var noget, og værktøj til at få dem ud
med.

Mvh
André S Hansen

Fra : christian

Dato : 26-07-08 21:54

André S Hansen skrev:

> "christian" <christian@nejtaktilspamditkooereeaf.dk> skrev i meddelelsen
>
> Har da 8 styk blandet shims, hvis det var noget, og værktøj til at få
> [...]

er det værktøj du vil sælge?

Fra : André S Hansen

Dato : 26-07-08 22:03

> er det værktøj du vil sælge?

Ja, men da det her ikke er en salgs gruppe, kan du ikke maile mig fjern
abc123

Mvh
André S Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 13:42

On Sat, 26 Jul 2008 00:33:58 +0200, christian wrote:

> Eller et sted man kan købe en pakke blandede shims til en ditto pris?

Glem det, så mange shims har Du ikke lyst til at have på lager.

> Efter hvad jeg har kigget i haynes burde skrueriet være til at finde ud
> af selv, men min skrueplads ligger temmelig langt fra enhver forhandler.

Adskil, udmål, og ring til forhandleren, dagen efter har Du shims med
posten. (Erfaring med Farsø mc).

> Så det med at pilleskille, måle, købe passende shims er ikke den bedste
> løsning for mig.

Pjat med dig kig evt min hjemmeside for inspiration.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08