Styrthjelm med bluetooth i Bilka
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 25-07-08 17:52

Fra : TP

Dato : 25-07-08 18:36

men uspecificeret og intet nævnt om andet end bt delen. hmm...

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 14:08

On Fri, 25 Jul 2008 19:36:20 +0200, TP wrote:

> men uspecificeret og intet nævnt om andet end bt delen. hmm...

Godkendt i henhold til ECE-R 22.05, såe.

Orla Pedersen, med uden viden i øvrigt
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Gimbal

Dato : 28-07-08 22:20

Det siges at selv en gulvspand kan passere gennem minimum godkendelseskravet
for styrthjelme... Jeg ville nødigt køre rundt med en gulvspand. Men kig på
den, stil den på gulvet i Bilka og pres den "flad" med din kropsvægt. Hvis
den giver sig, så lad være med at købe den.

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message news:1os46z8v088gg.1jl4ga1w681ni$.dlg@40tude.net...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-07-08 22:31

Gimbal skrev i sit toppostede indlæg:
> [...]
> den, stil den på gulvet i Bilka og pres den "flad" med din kropsvægt. Hvis
> den giver sig, så lad være med at købe den.

Vås!

Skal der yderligere henvises til den bedste teatstandard vi har idag
Sharp-testen, som dette nye tiltag hedder, så chokerer mange.

Der er ingen påviselig sammenhæng mellem pris, mærker og sikkerhed.

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Nielsen

Dato : 26-07-08 20:16

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>- til 799,- se ugeavisen!
> http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153&pageid=23#/page22/

Samme type var på tilbud i Aldi i sidste uge (499;- ?)

/Ths

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-08-08 11:50

Nielsen wrote:
> "Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Samme type var på tilbud i Aldi i sidste uge (499;- ?)

Min kinøjser-kollega har en billig BT-hjelm (vistnok fra Aldi).
Han skal lige pille-rode-rave-trykke ved batteri-klappen når han skal bruge
den, for der er lidt problemer med strøm-forbindelsen, men derudover virker
den godt nok. Det lyder list som det problem jeg har læst her i gruppen om
navigations-anlæggene.

/jim