Efterlysning kawazaki grøn MC med kåbe ska~
Fra : OZ3BTO

Dato : 24-07-08 23:28

En tåbe der ikke kunne sno sig i trafikken ramte terranoen idag og idioten
smuttede bare

Enste jeg ved om MCen er at den var kawazaki grøn (Har en skjold stump
derfra) også at det var en racer af en art

Vil MEGET gerne i kontakt med personen da hans forsikring meget gerne skulle
dække ridserne og bulen i min bil.. Personen er anmeldt til politiet som
flugtbillist

Hvis nogen her kender eller ser en kavazaki grøn MC med en skadet kåbe i
jydelandet (Billund) så høre jeg meget gerne om det

Erik

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-07-08 10:32

Håber fandeme at du finder spaden.

Er ikke ligefrem tilhænger af dem der ikke er tålmodige og holder sin plads
i køen.

Held og lykke med lynchingen.

Ralph.

Fra : Thore Jensen

Dato : 25-07-08 17:41

Ralph Køster skrev:
> Håber fandeme at du finder spaden.

Enig..

> Er ikke ligefrem tilhænger af dem der ikke er tålmodige og holder sin plads
> i køen.
Eller som ikke deltager i opmarchen og dermed giver plads - det kommer
an på øjene der ser..

> Held og lykke med lynchingen.

"PLONK"

Thore

Fra : OZ3BTO

Dato : 25-07-08 10:57

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvis nogen her kender eller ser en kavazaki grøn MC med en skadet kåbe i
> jydelandet (Billund) så høre jeg meget gerne om det

MCen er fundet.. En kammerat fandt den i Grindsted M. manglende kåbe del

Sagen er givet videre til policen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 25-07-08 11:31

OZ3BTO explained on 25-07-2008 :
> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> MCen er fundet.. En kammerat fandt den i Grindsted M. manglende kåbe del
>
> Sagen er givet videre til policen

Hvad er konsekvensen af dette for ham MCisten ?
Er nysgerrig.
Ikke at jeg kunne gøre det samme, men vil da gerne vide, hvad "straffen" er for det.

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : OZ3BTO

Dato : 25-07-08 11:56

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:newscache$e65k4k$4t32$1@news.webpartner.dk...
> [...]
> Er nysgerrig.
> Ikke at jeg kunne gøre det samme, men vil da gerne vide, hvad "straffen"

Jeg ved det faktisk ikke.. Men kuinne forestille mig midst et klip i kortet
+ en bøde der kan mærkes, Udover det kommer forsikringen nok efter ham
bagefter

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-08-08 11:47

OZ3BTO wrote:

> Men kuinne forestille mig midst et klip i kortet

Hvilken af disse mener du kan bevises?
---------------------------
Du får et klip, hvis du:
a.. Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
b.. Kører med for kort afstand til forankørende
c.. Kører ulovligt i nødsporet
d.. Ikke spænder børn under 15 år fast efter reglerne
e.. Kører over for rødt
f.. Overtræder reglerne om vigepligt
g.. Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
k.. Kører mod færdselsretningen
l.. Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
m.. Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre
trafikanter
n.. Kører venstre om helleanlæg
o.. Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
p.. Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
q.. Kører ulovligt med børn under 15 år på motorcykel
Kun de forseelser, der er nævnt her, udløser et klip.

------------------

Men man kan da håbe han tilstår blankt.

/jim

Fra : Sune

Dato : 25-07-08 16:57

meddelelsen news:newscache$e65k4k$4t32$1@news.webpartner.dk...
> [...]
> Er nysgerrig.
> Ikke at jeg kunne gøre det samme, men vil da gerne vide, hvad "straffen"

Jeg blev selv påkørt for nylig, bilisten stak af, men jeg fik hans nummer.
Der skete kun materiel skade.

Politiet tog en snak med ham, men han sagde at han ikke havde opdaget det
!!!
Men jeg fik at vide at han ville få en bøde på 1000 kr. for at stikke af.

Vh Sune

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-07-08 05:28

On Jul 25, 12:55 pm, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:
> [...]
> + en bøde der kan mærkes, Udover det kommer forsikringen nok efter ham

Godt den blev fundet. Af ren nysgerrighed, betyder det med at han ikke
kunne sno sig at det skete ved kørsel mellem rækker af biler?

--
// brian - SV1000S K6

Fra : OZ3BTO

Dato : 25-07-08 17:38

"Brian Lund Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Godt den blev fundet. Af ren nysgerrighed, betyder det med at han ikke
kunne sno sig at det skete ved kørsel mellem rækker af biler?

Jup .. Han ville snuppe den mellem mig og en lastbil og lastbilen sætter
igang det samme gør jeg i troen om at MCen bliver bagved som enhver med for
nuft i hovedet Næste der sker er at han trækker ind i bagenden på mig da
han åbenbart bliver bange for lastbilen .. Da lastbien er væk og jeg er på
vej ud og kike skaderne så vrider han gassen og smutter .. Heldigvis glemte
han den stump kåbe der var knækket af