AJS/Matchless dele efterlyses!
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 24-07-08 20:04

Hallo i gruppen!

Håber ikke jeg gør noget galt ved at fortælle her, at jeg mangler en stor
del komponenter til et AJS/Matchless projekt.

Jeg har lagt besked i dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked.

Foruden en mængde mindre dele savnes: Ventilstødstænger, ventillåse,
dynamo, tandhjul for magnet, hjul (evt. kun nav) m. bremser, skærme, clamp
til montering af foraksel i nederste gaffelben, clamp til montering af styr
i forgaffelkonsol.

Modellen hedder AJS 30 eller Matchless G11, og på nær motordele er det
meste identisk fra heavyweight modellerne fra 1955- til 1963.

At jeg poster i denne gruppe skyldes, at jeg formoder mange flere kigger
med her.

Med bedste hilsen,

Palle. Mail to: burini(at)mail.dk eller ring: 86 372 627

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-07-08 23:41

Palle Bugtrup skrev:
> [...]
> med her.
>
> Med bedste hilsen,
>
> Palle. Mail to: burini(at)mail.dk eller ring: 86 372 627

Hej Palle.

Prøv også at poste ovenstående på
http://www.veteran.dk/annoncer/index.php, det kunne være at der sad en
der kunne hjælpe med en eller flere dele der.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 25-07-08 07:37

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.veteran.dk/annoncer/index.php, det kunne være at der sad en der
> kunne hjælpe med en eller flere dele der.

Sikkert god ide, - tak for tip!

Hav en go' dag,
Palle

Fra : Futte & Co.

Dato : 25-07-08 14:08

Har du kigget på www.veteranposten.dk/

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 25-07-08 21:00

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> Har du kigget på www.veteranposten.dk/

> [...]

Tak Jørgen, - har nu lagt annonce ind der også.

Palle