Indmelding i DMC
Fra : Ole

Dato : 23-07-08 13:45

Jeg har en kollega, en polak, som er ved
at tage MC kørekort, så i går snakkede vi
om forsikringsregler, køb af ny MC osv. i
Danmark.

Jeg fortalte ham naturligvis også at det
er en rigtig god ide at støtte DMC pga. deres
store arbejde for os Mcister + deres kørekursuser.

Han mente det lød som en god ide med kørekursuset
og ville melde sig ind i DMC.

Vi gik ind på :

http://www.dmc-org.dk/dmc/

Hvor pokker er tilmeldingssiden ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-07-08 14:18

Ole skrev den 23 jul 2008 i

> http://www.dmc-org.dk/dmc/
> Hvor pokker er tilmeldingssiden ?

Prøv og skrive til en af dem her:
http://www.dmc-org.dk/dmc/?DMC:STYRELSEN
(Lader til der er en større omkalfatring igang, nulinfo om det)

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : stupmail@gmail.com

Dato : 23-07-08 07:38

On 23 Jul., 15:18, Arne Lorenzen <a...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
wrote:

> Prøv og skrive til en af dem her:http://www.dmc-org.dk/dmc/?DMC:STYRELSEN
> (Lader til der er en større omkalfatring igang, nulinfo om det)

> [...]

Hej

Jeg har lige snakket med formanden og ja, det burde have stået, at
hjemmesiden er under ombygning, men han tager indtil videre mod
tilmeldinger per e-mail, som du også skriver, indtil de
hjemmesideansvarlige dukker op fra ferie igen.

Mvh

Stup
XS1100S, der fik lov til igen efter 20 år at teste grækernes evne til
at betragte færdselslov som noget på et stykke papir og dobbelt
optrukne linjer som noget, der blot indikere vejmidten.......

Fra : Ole

Dato : 23-07-08 15:27

stupmail@gmail.com wrote:

> [...]
> at betragte færdselslov som noget på et stykke papir og dobbelt
> optrukne linjer som noget, der blot indikere vejmidten.......

Glimrende, nu skal han jo lige have kortet om Mcen, så kan det
jo være at side funker som den skal.

Tak for svarene

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 23-07-08 15:40

Ole wrote:

> Glimrende, nu skal han jo lige have kortet om Mcen, så kan det
> jo være at side funker som den skal.
>
> Tak for svarene
>
> Ole Mogensen

Suk.. "OG"