Måske lidt OT, og dog
Fra : Ole

Dato : 21-07-08 16:16

Nu har vi jo alle samme interesse, men mange
uddannelser/andre interesser.

Derfor tænkte jeg at der måske var een der havde erfaring
med mit problem.

Jeg skal bruge et "wire / harness" tegne program,
guzzilla er ved at få nyt ledningsnet, det er nemlig
een ting som MG aldrig har fået lavet rigtigt.

Kravet er bare at det skal kunne lave to farvet
streger, feks hvid/sort, rød/blå osv.

Jeg bruger Protel på arbejde, men det har ikke denne
feature.

M$ Word kan, men man kan ikke "knække" linjen.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 22-07-08 07:26

> [...]
>
> Jeg bruger Protel på arbejde, men det har ikke denne
> feature.
>
> M$ Word kan, men man kan ikke "knække" linjen.

Mon ikke Microsoft Visio kan??
Ellers kan det vaere at der er nogle i elektronik gruppen der ved det...

Saa jeg FUTTER lige dertil...

Mvh
Allan

Fra : Ole

Dato : 22-07-08 15:46

Allan Rasmussen wrote:

> Mon ikke Microsoft Visio kan??
> Ellers kan det vaere at der er nogle i elektronik gruppen der ved det...
>
> Saa jeg FUTTER lige dertil...
>
> Mvh
> Allan

OMG et futtog i denne gruppe.

Årsagen til at jeg ville holde ? i denne gruppe
er at vi har mange forskellige uddannelser og
der måske var een som netop havde brugt et
program til den ret simple funktion som
jeg skal bruge, netop til harness design.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-07-08 16:16

Ole skrev den 22 jul 2008 i

> Årsagen til at jeg ville holde ? i denne gruppe
> er at vi har mange forskellige uddannelser og
> der måske var een som netop havde brugt et

Derfor futtes der også yderst sjældent herfra.
Og de der kan svare futter vel bare med så....

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 23-07-08 05:43

> [...]
> der måske var een som netop havde brugt et
> program til den ret simple funktion som
> jeg skal bruge, netop til harness design.

aaaaaaah - ok ok ok - FUTningen var venlig ment..

Men brug da Paint så - hvis det skal være simpelt...

Men det er nok mere sådan noget her du leder efter...
http://www.smartdraw.com/specials/electrical.asp

ik?

Mvh
Allan

Fra : Ole

Dato : 23-07-08 13:21

Allan Rasmussen wrote:

> aaaaaaah - ok ok ok - FUTningen var venlig ment..

Den blev taget som sådan.

> Men brug da Paint så - hvis det skal være simpelt...
>
> Men det er nok mere sådan noget her du leder efter...
> http://www.smartdraw.com/specials/electrical.asp

Jep et meget godt bud, især fedt at man kan hente
"biblioteker" fra deres server.

Måske jeg kan overtale min boss til at.. naaa

> ik?
>
> Mvh
> Allan

Ole Mogensen