RR: Reminder - WSS fra Brno + MotoGP fra ~
Fra : MKS - 74

Dato : 20-07-08 10:59

WSS fra Brno kl 13:20 med Robbin Harms, her er et link -

http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php

MotoGP fra Laguna Seca kl 22:45 f.eks på Eurosport eller P2P -

http://www.myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=motorsports

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Leif

Dato : 20-07-08 13:03

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Super kørsel.
Synd han blev snydt for en 2-3 plads.
/Leif

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-07-08 13:07

MKS - 74 skrev:
> WSS fra Brno kl 13:20 med Robbin Harms, her er et link -
>
> http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php

pisse godt ræs!!!!

Ihhhhhh der blev sguraseme kørt så nerverne blev helt flossede i kanten

så det på SBK-TV
http://www.worldsbk.com/pubb_EN/sbkTV.php#

> MotoGP fra Laguna Seca kl 22:45 f.eks på Eurosport eller P2P -
>
> http://www.myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=motorsports

Så skal der "lefles" for fruen hvis det skal ses

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-07-08 23:51

J.C.Kløve skrev:

> Så skal der "lefles" for fruen hvis det skal ses

Det lykkedes så (hun spurgte selv )

*** Armand stop læsningen her ***

Også et udmærket ræs, det meste af tiden (til Stoner gik off road)
Den bane er den fedeste, og Stoner og Rossi gik til stålet, forskudaosse
Hayden... hvorfor kan han kun holde pace et halvt løb?
Nå pyt, så fik vi Vermulen ind som 3'er
Dovizioso ind som 4'ere er lidt interessant, mon han er en fremtidens
mand? jeg syntes han klarer sig godt (Lorenzo har jo ikke haft for
heldig en hånd længe, så efter en god start på sæsonnen er han faldet
noget af på den på det seneste (og faldet helt af i dag)

nå 4 ugers pause.... så er ete på den igen

Fra : Armand

Dato : 20-07-08 23:55

J.C.Kløve skrev:

> Det lykkedes så (hun spurgte selv )
>
> *** Armand stop læsningen her ***

OK!

--
Armand.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 20-07-08 13:23

> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Tak for linket, det var da et fantastisk løb, super spændende, de går
eddermanme til stålet de gutter!
Allan Bager
900 Super Sport