Kawasaki Lime Green
Fra : Per K. Nielsen

Dato : 18-07-08 11:33

Hej alle,
Hvis nu nogen en dag står hos en farvehandler og skal have en
Kawasaki-grøn ville jeg da lige dele den info jeg har fået fra
Kwak-distributøren i USA.

Farven hedder officielt "Kawasaki Lime Green"
I Pantone Color Data System har den koden "KAW001"
Den blandes i følgende forhold (% - Pantone-farver)):
Yellow 012 50
Green 37
Black 1
Transparent White 12

Derudover kan det tænkes at der skal justeres lidt for evt
solblegning, men ovenstående skulle være fabrikkens udgangspunkt.

Nå, ja...
Hvis I også vil lege med Kwak-grøn på tryksager er 4-farveblandingen:
C: 71
M: 0
Y: 97
K: 4

Fra : Gimbal

Dato : 18-07-08 18:06

Kawasaki er sejt. Men min er nu altså sort >_>