Jubii - 'biker' igen!
Fra : Simon

Dato : 16-07-08 21:09

Hej gruppe

Yes! - så kom jeg på to hjul igen efter nogle års pause...

Har netop med stor fornøjelse "investeret" i en let brugt Kawasaki ER-6n:
http://img410.imageshack.us/img410/6102/hpim0224rns1.jpg
Prøvede på et tidspunkt også et eksemplar m Laser-udstødning, men den gik
ujævnt ved 4000 rpm og knaldede når man lukkede gassen - den blev det
ikke.. Har tidligere kørt på en Virago 535 i fire år. Bor i Århus.

__ Ting-og-sager jeg gerne vil have fat i: __
# Spejlforlængere http://www.k4u.co.uk/item319.htm.
# Fælgreflekser(/striber) - er det lovligt nok at køre med; uanset
farve? Havde tænkt på sølv så de egentlig ikke skulle ses så meget i
dagslys... Hvad med yderligere reflekser på cyklen?
# Kædesmørelse: DuPont Teflon Multi-Use
http://www.webbikeworld.com/t2/motorcycle-chain-lube/dupont-teflon-chain-lube.htm
Nogen mener det er det bedste de nogensinde har prøvet; men jeg kan kun
finde det til salg i USA?
# Crash pads - R&G måske?

__ Kommende aktiviter: __
# Køre og mødes m andre mc-ere i nabolaget - Raptor måske? :)
# Overvejer finde en garage-plads, tæt på S.Frichsvej's vestlige ende.
Anyone?
# Reparere et skrammet venstre panel - nogen siger man kan bruge Araldit
som spartelmasse til dét??
# Kursus: Mestersvinger, Bronze eller FDM...

Med ønsket om en tør sommer! - vi ses derude...
--
Simon
Kawa ER-6n '07

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-07-08 21:17

Simon skrev:
> Hej gruppe
>
> Yes! - så kom jeg på to hjul igen efter nogle års pause...

det var da dejligt for dig

> # Kursus: Mestersvinger, Bronze eller FDM...

Start med bronze, det banker lige rusten af på det grundlæggende og
sikkerhedsmæssige, så de øvrige. (det er også det billigste )
--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-07-08 07:19

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøvede på et tidspunkt også et eksemplar m Laser-udstødning, men den gik
> ujævnt ved 4000 rpm og knaldede når man lukkede gassen - den blev det

Tillykke med cyklen og god tur derudaf

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : TWL

Dato : 17-07-08 08:33

Simon wrote:
> [...]
>
> Yes! - så kom jeg på to hjul igen efter nogle års pause...
>
> Har netop med stor fornøjelse "investeret" i en let brugt Kawasaki ER-6n:

Tillykke med cyklen - den ser sku' fin ud

> Med ønsket om en tør sommer! - vi ses derude...

Tak i lige måde

mvh Thomas