snittappe hvor køber man M10 x 1.0
Fra : davidjor@jubii.dk

Dato : 15-07-08 09:35

Jeg mangler en M10 x 1.0 sniptap
har har en M10 X 1.5 & en M10 x 1.25 men der passer ikke til det
gevind
hvor køber man såden en?

silvan , jemogfix, bauhaus, thansen, stark og lign har der ikke
hvor køber man en?

Tak

Fra : Morten

Dato : 15-07-08 17:02

<davidjor@jubii.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv i en lemvig møller butik måske har de en .
Har selv købt nogle snittapper med amerikansk gevind som de ikke havde de
steder hvor du skriver.

Morten

Fra : davidjor@jubii.dk

Dato : 15-07-08 10:02

Tilægsspørgsmål hvor mange M10 x ? typer findes der
det jeg leder efter, er et fint m10 gevind, feks til tændrør

Fra : Jørgen

Dato : 15-07-08 17:53

[...]

Ring til Thürmer og hør hvilken forhandler der bor nærmest dig.

Kig også på Thürmers katalog (se specielt side 6):
http://www.clou.dk/media/filebank/org/Thumer_gevindkat_2007.pdf

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
Honda CX500B (1981)
May the multitude of wheels in your head always control the two wheels
between your legs.

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-07-08 18:43

<davidjor@jubii.dk> skrev i en meddelelse
Jeg mangler en M10 x 1.0 sniptap
har har en M10 X 1.5 & en M10 x 1.25 men der passer ikke til det
gevind
hvor køber man såden en?

Hvor bor du ?
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-07-08 19:07

On Tue, 15 Jul 2008 08:35:23 -0700 (PDT), davidjor@jubii.dk wrote:

Hej.

>Jeg mangler en M10 x 1.0 sniptap
>har har en M10 X 1.5 & en M10 x 1.25 men der passer ikke til det
>gevind
>hvor køber man såden en?

Det er sørme svært at give en konkret forhandler når man ikke ved hvor
i landet der søges

Thürmer har M10x1,5 M10x1,25 M10x1,0 og M10x0,75, prisen er høj 350 -
500 Kr + moms, kvalitet koster

Du kan prøve den lokale maskinhandel (Helt rigtigt -
Landbrugsmaskiner), de har før overrasket mig mht. hvad de lagerfører
og ikke mindst hvad de kan skaffe.

Hvad med undersænkede 6 mm nitter til en Ducati koblingsskål?
Jeg søgte højt og lavt, også hos Ducati - De sendte mig en håndfuld
5mm nitter, der selvfølgelig ikke passede, til 250 Kr.
Til sidst prøvede jeg lige den lokale maskinhandel i Slangerup.
"Dem har vi da på lager til 50 øre stykket".

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : davidjor@jubii.dk

Dato : 15-07-08 14:36

Ja Undskyld , Jeg bor i kbh

nå men jeg endte med at bestille en M10 x 0.75 fra ebay til 72 kroner
med porto.

regner med det er den ellers bestiller jeg en M10 x 1.0.
så har jeg dem alle, det er ikke noget jeg skal bruge nu.
Kun hvis engang i fremtiden at jeg skulle få brug for den.

Tak Alle sammen