Reperationsbog - Aprilia Pegaso ´98
Fra : Karsten Lindberg

Dato : 15-07-08 15:00

Hej

Har lede land og rige rundt efter en Værkstedshåndbog, manual eller lig. til
min nyligt indkøbte Aprilia Pegaso 650 (kaburatormodellen) fra 1998 (vist
nok lavet ´97 - ´00) altså IKKE i.e. modellen.

Findes ikke i Haynes eller Clymer ifølge min lokale boghandel!!

er der en her i gruppen der kan hjælpe?

Hilsen
Karsten Lindberg
22832320

Fra : tonny

Dato : 15-07-08 09:14

On 15 Jul., 16:00, "Karsten Lindberg" <m...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> nok lavet ´97 - ´00) altså IKKE i.e. modellen.
>
> Findes ikke i Haynes eller Clymer ifølge min lokale boghandel!!

Har du prøvet hos "Køsters"i Randers?
mvh. Tonny

Fra : news.tele.dk

Dato : 15-07-08 17:07

"tonny" <karcon@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nok lavet ´97 - ´00) altså IKKE i.e. modellen.
>
> Findes ikke i Haynes eller Clymer ifølge min lokale boghandel!!

prøv her : http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm
send ham en mail og be´om brugernavn og adganskode

Biker hilsen René Rasmussen

Fra : Thore Jensen

Dato : 15-07-08 17:47

Karsten Lindberg skrev:
> [...]
> (vist nok lavet ´97 - ´00) altså IKKE i.e. modellen.
>
> Findes ikke i Haynes eller Clymer ifølge min lokale boghandel!!

Hvad med noget af det her?
http://store.payloadz.com/str-asp-i.156612-n.1997_Aprilia_Pegaso_650_Service_and_Workshop_Repair_Manual_Other_Files_-end-detail.html

http://www.datamanuals.net/aprilia_pegasoengine.htm

Aprilias manualer er typisk opdelt i "stel-manual" og en motor-manual
Thore