Leje mc nordsjælland / Kbh?
Fra : Lars

Dato : 14-07-08 18:31

Hej,

Min far og jeg overvejer at tage en hurtig tur til sverige - problemet er
bare vi kun har en mc.... er der et sted hvor vi kan leje en? dem jeg har
findet via google ligger alle i jylland, eller lejer kun en hel uge... vi
skal kun bruge den i en weekend.

på forhånd tak
Lars

Fra : Carsten

Dato : 14-07-08 19:03

"Lars" <sdf@f.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findet via google ligger alle i jylland, eller lejer kun en hel uge... vi

aagesen.dk men det skal vist foregå i DK

Carsten

Fra : Lars

Dato : 14-07-08 21:05

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in message

> aagesen.dk men det skal vist foregå i DK

Hmm det er da en start

er der virkelig ikke andre som har fået den idé før mig (og min far
mvh Lars

Fra : svum

Dato : 15-07-08 16:22

http://www.kawasaki.dk/news.asp?Id=340EAA36662

Kim

Fra : Lars

Dato : 18-07-08 06:23

"svum" <svum@sol.dk> wrote in message

> http://www.kawasaki.dk/news.asp?Id=340EAA36662

mange tak, den vil jeg lige kigge på,

mvh Lars

Fra : Biker-Torben®

Dato : 21-07-08 13:51

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in message
> "Lars" <sdf@f.dk> skrev i en meddelelse
>
> aagesen.dk men det skal vist foregå i DK

Nej, det behøver ikke kun at foregå i DK!

Jeg har selv for år tilbage lejet en weekend hos Aagesen - fortalte, at jeg
havde tænkt mig at køre til Sverige. Det var ikke noget problem - fik blot
et rødt SOS-kort med.

--
Hilsen
Torben