Dansk produceret CPU Køler danamics-lm10
Fra : Blur

Dato : 30-07-08 14:47

Hej gruppen,

Er der nogen af jer som har afprøvet denne CPU køler:

http://www.danamics.com/danamics-lm10.aspx

Den ser meget interessant og spændende ud! :)

Mvh,
Blur

Fra : Olesen

Dato : 31-07-08 00:15

> Er der nogen af jer som har afprøvet denne CPU køler:
>
> http://www.danamics.com/danamics-lm10.aspx

Skal den ikke lige i handlen først :)

"
Danske Danamics lover stadig, at deres først køler med flydende metal er
klar til salg i tredje kvartal. Hvilke metal firmaet anvender er stadig
hemmeligt, men nu offentliggør firmaet de første billeder af vidunderet."

http://www.comon.dk/news/forste.billed.af.revolutionerende.dansk.cpu-koling_37021.html

Fra : Jesper

Dato : 31-07-08 08:47

"Olesen" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> klar til salg i tredje kvartal. Hvilke metal firmaet anvender er stadig
> hemmeligt, men nu offentliggør firmaet de første billeder af vidunderet."

Det ville nu være meget rart med nogen angivelser af målene på den, men da
de skriver den skal kunne være i et DTP-kabinet, kan den jo ikke være særlig
stor. Jeg syntes dog, at foden på køleren ser ret lille ud i forhold til
køleribberne, så mon ikke den er i omegnen af 120x120 mm, og så skal det da
være et voksent DTP-kabinet.

Jeg har en Noctua NHU12, der er lavet på samme måde, og den kan køre uden
blæser på med min Athlon64 +3500, så jeg er da ret spændt på at se, hvad
danamics's vil kunne klare uden blæser.

Jesper