Tydning af faddere
Fra : Ejvind Hansen

Dato : 22-07-08 18:32

Hej med jer,det ville være dejligt hvis i ville hjælpe mig igen.

Jeg har tydet hendes f. dato, hendes dåbsdato og hendes forældre,
men hele stykket med fadderne den kan jeg ikke klare.

Kirkebog 1814-1832 opslag 44
Ginnerup, Djurs Nørre Randers Amt.

Mange tak for hjælpen
MVH. Ejvind

Fra : Arne Feldborg

Dato : 22-07-08 22:01

Ejvind Hansen <ejhansen@get2net.dk> skrev 22 Jul 2008 17:31:59 GMT

>Kirkebog 1814-1832 opslag 44
>Ginnerup, Djurs Nørre Randers Amt.

Hvilken dåb.?
--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Ejvind Hansen

Dato : 23-07-08 13:44

> [...]
>
>Jeg har tydet hendes f. dato, hendes dåbsdato og hendes
forældre,
>men hele stykket med fadderne den kan jeg ikke klare.

Hej Arne det er
Kirkebog 1814-1832 Ginnerup, Djurs Nørre Randers Amt
Opslag 44 nr. 3
Undskyld, MVH. Ejvind

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 23-07-08 21:06

"Ejvind Hansen" <ejhansen@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har tydet hendes f. dato, hendes dåbsdato og hendes forældre,
> men hele stykket med fadderne den kan jeg ikke klare.

Baaren af Boelsmand Anders Sørensens Kone Dorthe Mikkelsdatter af
Buskehuset, fulgt af Gaardm. Anders Jepsens Kone Ane Marie Pedersdatter i
OverSlemming.
Fadderne: Boelsmand Anders Sørensen i Buskehuset og Gaardm. Anders Jepsen i
Overslemming og Mikkel Gregersen i Mastrup.

Herefter starter atter "Baaren af ..." som må høre til opslag 44, nr. 4.

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.