Ipcop firewall
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 23-07-08 22:23

Er der nogen der ved hvordan jeg giver extern adgang til ipcop´s
web-interface? jeg har fundet ud af at lave extern adgang via putty. Jeg
kunne godt tænke mig at få det ind med "ske" da jeg er lidt grøn..

mvh
allan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-07-08 00:58

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-07-08 19:15

Den Wed, 23 Jul 2008 23:23:04 +0200 skrev Allan S. Kristiansen:

> [...]
> web-interface? jeg har fundet ud af at lave extern adgang via putty. Jeg
> kunne godt tænke mig at få det ind med "ske" da jeg er lidt grøn..

Hvis det volder dig kvaler at give ext. adgang, kan jeg kun sige "LÆS
DOKUMENTATIONEN"
IpCop har så mange indstillings muligheder, at jeg IKKE anser den for
egnet for folk der ikke læser dokumentation.
MEN - du skal min. anvende https.

--
Karl Erik.

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 24-07-08 23:10

"Karl Erik Christensen" <none@none.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> IpCop har så mange indstillings muligheder, at jeg IKKE anser den for
> egnet for folk der ikke læser dokumentation.

Tak for svarene - jeg har fået hul igennem

mvh
stampe