MS Windows
briani 27239
SP3, kommer den automatisk?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-07-08 04:14

Min PC kører stadig Windows XP SP2. Bliver den automatisk opdateret til SP3,
eller skal jeg selv gøre noget ved det?

Og har jeg specielt brug for SP3? Jeg kunne engang læse mig til at SP2 indeholdt
en del meget vigtige sikkerhedsopdateringer, men gælder det samme SP3?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo

Dato : 25-07-08 01:23

On 25 Jul., 06:14, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:
> [...]
> en del meget vigtige sikkerhedsopdateringer, men gælder det samme SP3?

Ja du skal selv ind og downloade SP3 og installere filen, jeg husker
ikke lige adressen til MS's site, prøv Google..... vh Bo

Fra : John

Dato : 25-07-08 16:14

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja du skal selv ind og downloade SP3 og installere filen, jeg husker
ikke lige adressen til MS's site, prøv Google..... vh Bo

Microsoft update/ skriv SP3 i søgefeltet, hvor svært kan det være !!
Hos mig laver SP3 ballade, så jeg har slettet igen og venter !
Hilsen John T

Fra : Henrik Laursen

Dato : 25-07-08 20:49

"John" <Duer-ikke@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Microsoft update/ skriv SP3 i søgefeltet, hvor svært kan det være !!
> Hos mig laver SP3 ballade, så jeg har slettet igen og venter !

Venter ?
Den SP3 du kan hente som ISO fil hos MS er final.
http://www.microsoft.com/da/dk/default.aspx
Downloads og Prøveversioner/Download Center

Men hvis du har holdt din XP opdateret med alt der tidligere er blevet
tilbudt igennem Windows Update af sikkerheds opdateringer osv, så er
den ligegyldig på det punkt.

Ellers indeholder den nogle nye funktioner til XP, men i store træk
er de også ligegyldige.
Har man SP2 indstaleret, så er det godt nok, SP3 er ikke et must.

Man kan igennem deres download center også hente dokumenter ned
om hvad den SP3 indeholder.

--
Henrik Laursen

Fra : Frandsen

Dato : 28-07-08 11:50

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og har jeg specielt brug for SP3? Jeg kunne engang læse mig til at SP2
> indeholdt en del meget vigtige sikkerhedsopdateringer, men gælder det

Jeg installerede en XP i går, og da jeg kørte windows update et par gange
fandt den selv SP3 og installerede den.