MS Windows
briani 27239
Send til.... XP
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-08 14:06

Hej !

I forbindelse med skift af DVD-drev er højrekliksfunktionen 'Send til DVD`
forsvundet.
Hvordan får jeg den igen ?

Det er XPhome og en Lite On-DVD-brænder.
Og brænderen fungerer fint nok.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Dr.Xerox

Dato : 22-07-08 16:05

"Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4885ede1$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Hvordan får jeg den igen ?
>
> Det er XPhome og en Lite On-DVD-brænder.

Samme problem her, måske en hjælp til dig.

http://www.techsupportforum.com/microsoft-support/windows-xp-support/105275-send-cd-missing-context-menu.html

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 16:04

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse

> "Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Samme problem her, måske en hjælp til dig.

> [...]

Hej !

Tak for linket !
Men der er ikke rigtig noget, der duer.

Hvis jeg laver en reg-fil i Notesblok, bliver den ikke accepteret til at
blande sig med reg.-basen.

Vbs'et reparerer kun 'Overfør til Skrivebord'.

Og fidusen med at køre 'Sendto' kan godtnok starte brænderprogrammet (+ en
fejlmelding).

Men det, det drejer sig om, at jo at få fat i XP's indbyggede
brænderfunktion.

mvh.

Abricosicus