MS Windows
briani 27239
Problemer efter virus
Fra : Lars Troels.

Dato : 21-07-08 04:15

Hej

Jeg har haft en virus lieferschein.zip som jeg fik fra noget der så ud
til at være UPS, som jeg havde mailudvekslinger med alligevel i sidste
uge.

Norton skulle have sat den i karantæne osv. Men noget tyder på at
flere ting nåede at blive ødelagt.

Nu svigter flere systemer. Bl.a. outlook siger, når jeg trykker på
send/modtag, at jeg ikke har de rette tilladelser til at udføre denne
handling. Photoshop kører igen efter geninstallation, men Bridge vil
ikke køre. Nokia PC-Suite virker ikke, og meget andet, som jeg opdager
efter jeg prøver at starte dem.

Når jeg laver en sfc /scannow meldes der ikke om nogen fejl.

Jeg er bestemt ikke kompetent på området, men det kører ikke som det
skal, og jeg kan desværre ikke finde nogle fejl.

Nogle vil måske sige formatér harddisken og installer forfra, men det
tør jeg ikke give mig i kast med. Hvad med windows XP, som jeg ikke
engang har på cd. Den lå bare på maskinen da jeg fik den. Det er en
Dell Dimension 4600.

Jeg har prøvet at ha en kammerats XP cd i for at se om jeg kunne
reparere noget. Men den siger bare at versionen er ældre end den der
er på maskinen.

Hvad kan jeg gøre.?

På forhånd tak.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Knud Erik

Dato : 21-07-08 11:55

"Lars Troels." <lars.troels@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis ikke der kommer nogen forbi med en løsning
her i gruppen, kan du prøve her http://www.spywarefri.dk/forum/
De er meget hjælpsomme.

Knud Erik

Fra : Lars Troels.

Dato : 21-07-08 05:40

On 21 Jul., 12:55, "Knud Erik" <kepFJ...@postkasse.net> wrote:
> [...]
>
> Lars T.www.larstroels.dk
>
> Hej
> Hvis ikke der kommer nogen forbi med en løsning

Tak Knud Erik. Det vil jeg prøve.

Hilsen

Lars T.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 21-07-08 18:25

"Lars Troels." <lars.troels@hotmail.com> wrote in news:e310d55c-af20-4f03-
> [...]

> Jeg har prøvet at ha en kammerats XP cd i for at se om jeg kunne
> reparere noget. Men den siger bare at versionen er ældre end den der

Kør en system gendannelse til før du fik den satan indenbords.
Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systemgendannelse

--
Henrik Laursen