MS Windows
briani 27239
Vista opdateringsproblem
Fra : P

Dato : 19-07-08 10:46

Hej

Jeg har nyinstalleret en maskine med Vista home premium 32bit. Når jeg så
kører updates på kan jeg ikke få lov at installere "Opdatering til Windows
Vista (KB955020)".
Fejlkoden jeg får når jeg kører windows update er "Kode 800736CC", windows
hjælpen kan jeg ikke bruge til noget.
Jeg har installeret alle drivere og ellers ikke andet end vista og de
updates jeg kan, har ikke fået lov til at køre sp1 på. Jeg har kørt test
igennem på maskinens hardware og får ingen fejl der, har brugt Hirens boot
cd.
Har også prøvet at flytte harddisken over i en maskine magen til oig
installer vista der, det kørte uden problemer og jeg fik lagt SP1 på, men da
jeg så satte disken over i den rigtige maskine, kommer der blå skærm ved
opstart, desværre så kort at jeg ikke har kunnet nå at læse fejlkoden.
Det er selvfølgelig en ægte vista jeg prøver med, pirat udgaven virker
sikkert uden problemer
Håber nogen kan hjælpe mig.

VH

Fra : Kim

Dato : 19-07-08 12:53

"P" <p@notvalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ved opstart, desværre så kort at jeg ikke har kunnet nå at læse fejlkoden.
> Det er selvfølgelig en ægte vista jeg prøver med, pirat udgaven virker

Google kan...Søg på code 800736CC
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=674767

Mvh, Kim