MS Windows
briani 27239
XP restarter af sig selv i stand-by mode
Fra : Rainman

Dato : 19-07-08 08:20

Når jeg sætter min maskine i standby så er en næsten altid startet af
sig selv når jeg kort tid efter kommer ind på kontoret. Men er dette
noget BIOS opsætning (wake on dit or dat) eller noget opsætningsmæssigt
i XP? Jeg har nogle schedulerede kørsler, men ud fra tidspunkterne for
disse kan jeg se at det ikke er dem der er synderne.

Hvordan kan jeg evt. se hvad det er som starter dyret?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-07-08 10:55

Rainman skrev:
> [...]
> synderne.
> Hvordan kan jeg evt. se hvad det er som starter dyret?

Jeg skulle både slå "wake on lan" fra i bios og under "egenskaber for
hardware" før min stopppede med at starte op af sig selv.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...