MS Windows
briani 27239
Dvaleknap
Fra : Erik K.

Dato : 16-07-08 16:55

I forbindelse med diskoprydning har jeg desværre mistet min dvaleknap. -
Hvordan får jeg den tilbage igen?
På forhånd tak.

Mvh
Erik

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-07-08 19:45

"Erik K." <> skrev i meddelelsen ...

>I forbindelse med diskoprydning har jeg desværre mistet min dvaleknap. -
>Hvordan får jeg den tilbage igen?

Start
Kontolpanel (vist som startside)
Hardware og lyd
Strømstyring
Angiv, hvornår computeren skal slumre
Skift avangerede strømstyringsindstillinger
Tænd/sluk-knap og låg.
Handling ved trykpå slumreknap.

mvh
Henning

Fra : Erik K.

Dato : 16-07-08 21:00

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Strømstyring
> Angiv, hvornår computeren skal slumre
> Skift avangerede strømstyringsindstillinger

Hej Henning
Tak for tippet, men det var nu dvaleknappen jeg manglede, og ikke
slumreknappen. - Jeg har nu brugt systemgendannelse for at få min "knap"
tilbage, men så var der en del andet arbejde jeg måtte gentage.

Hilsen
Erik