MS Windows
briani 27239
Vista installations problem
Fra : holgersen

Dato : 15-07-08 16:04

Hej

Har selv søgt efter en løsning uden held. Skulle der være en med et godt
råd.

Jeg har købt en Vista home basic med servicepak1.

Jeg har flere gange været ude for følgende problem når jeg forsøger at
installere f.eks google earth (den nyeste 4.3 ver)

Programmet starter med at installerer, men efter kort tid kommer der en
meddeelse

" denne installationspakke kunne ikke findes. Kontroller at pakken findes,
og at du har adgang til filen".

Har på nettet set flere der har dette problem, men er der en løsning evnt et
link.

mvh

john

Fra : Jens

Dato : 15-07-08 17:28

"holgersen" <honoresvej@(væk)stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og at du har adgang til filen".
>
> Har på nettet set flere der har dette problem, men er der en løsning evnt

Har du downloaded en fil fra Google der hedder Google_Earth_CZXD.exe på
7730856 bytes skulle der ikke være problem med installering. Hvis ikke,
download igen og brug gerne downloadmanager, eks. "Free download manager"
eller andre.

mvh
Jens

Fra : holgersen

Dato : 15-07-08 19:37

> [...]
> 7730856 bytes skulle der ikke være problem med installering. Hvis ikke,
> download igen og brug gerne downloadmanager, eks. "Free download manager"

jeg prøvede desværre med samme resultat.

mvh

john

Fra : Jens

Dato : 15-07-08 21:11

Prøv at gå ind i stifinder og find filen Google_Earth_CZXD.exe, højreklik på
den og vælg "Kør som administrator ..." , Hvis dette ikke virker, er der
noget galt med dit system.

Jens

Fra : holgersen

Dato : 16-07-08 05:36

"Jens" <ja@jmail.dx> skrev i meddelelsen
> Prøv at gå ind i stifinder og find filen Google_Earth_CZXD.exe, højreklik
> på den og vælg "Kør som administrator ..." , Hvis dette ikke virker, er
> [...]

Desværre virkede det heller ikke der skete det samme.
Prøvede på et tidspunkt at downloade en ny prøveversion af nero, der skete
det samme.
Jeg Googler videre du skal have tak for hjælpen

mvh

john

Fra : Lemon

Dato : 17-07-08 10:48

holgersen wrote:

> [...]
> skete det samme.
> Jeg Googler videre du skal have tak for hjælpen

Vær sikker på, at du har antivirus installeret. Korrumperede exe-filer
er ofte et værk af en virus.