SQL-streng med interval
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 24-07-08 07:59

Hej alle på NG

Jeg har forsøgt at bruge denne sql-streng:

"Select * From medlemmer Where DatoSlut >= " & fradato & " and
Datoslut <= " & tildato

Det er en Access 2k db

Men den returnerer ingenting, selvom jeg er sikker på, at der
findes poster indenfor det interval. Så... hvis ikke man gør det
som ovenfor, hvordan så?

På forhånd mange tak

MVH
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-08 09:03

"Lars Grove Mortensen" <spam@grove-mortensen.dk> skrev> Jeg har forsøgt at
> [...]
>

> Men den returnerer ingenting, selvom jeg er sikker på, at der
> findes poster indenfor det interval. Så... hvis ikke man gør det

Sørg for dit felt er af typen Dato...

Se her...
http://asp-faq.dk/article/?id=98

Bjarne