Auto update
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 08:38

Hej

Jeg ved ikke om jeg er det rigtige sted.
Jeg har 2 side den ene opdatere sige selv og den anden ikke.
Kan det være fordi den anden mangler dette?
Det kunne da være rart ikke at skulle trykke F5 hver 10 minut.

Mvh

Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-07-08 09:06

"OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev:

> Jeg ved ikke om jeg er det rigtige sted.
> Jeg har 2 side den ene opdatere sige selv og den anden ikke.
> Kan det være fordi den anden mangler dette?

Hvorfor prøver du ikke bare at indsætte den linje og se om den
ordner problemet?

Jeg ved det ikke. I Opera kan man højreklikke og aktivere
automatisk opdatering (valgfri periode) uanset hvordan siden er
kodet.

--
Bertel

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 26-07-08 12:10

"OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev

> Jeg har 2 side den ene opdatere sige selv og den anden ikke.
> Kan det være fordi den anden mangler dette?

Det er stensikkert derfor.
Ovenstående meta-kode får siden til at opdatere sig selv hvert 600. sekund
(10 minutter).

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 17:22

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> "OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev

> Det er stensikkert derfor.
> Ovenstående meta-kode får siden til at opdatere sig selv hvert 600. sekund
> (10 minutter).

Jeg takker for svar
Jeg har sat koden ind og det virker som det skal.

Kim